aya75 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det er jo bare bra at det kommer ut ja:) Så lenge hun/han ikke har mye vondt i magen er det vel ikke noe problem;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Når jeg leste overskriften måtte jeg bare trykke inn for å lese, så for meg at det kom Non-Stop ut av ungen..... Hehe..... Jeg har og en som fiser mye, luften kommer ut da. Noen ganger ikke så bra- han prøver å bæsje, presser og er rød i trynet, så kommer det en pitte liten fis og han skriker... Ikke så bra da...
puffyandmarcus Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 her er det fising hele dagen.. og har avføring 2-3 ganger og presser litt når det skal ut men ikke slik at han blir rød.. virker ikke som han er plaget heller.. han sover og er fornøyd hele dagene.. venter i grunnen bare på at ting skal snu for det er for godt til å være sant:S
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Gullet mitt fiser hele tiden hun også Sesielt når hun ruller seg fra rygg til mage:) Tar i så mye:)
mamman til to gutter Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Bedre å fise non stop enn råttene egg som mini fiser i dag:-) Han både høres verre ut og lukter verre enn en gammel mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå