snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 er dette mulig for noen ganger er de kjempe lange tråder helt nedi do når jeg har hatt tr er de noe flere har eller er mitt litt underlig
JulieF*Victoria* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg satt akkurat og leste i boken "Vi ønsker oss barn" skrevet av gynekologen Zita West, og der kom jeg over et avsnitt angående EL-slim hvor hun skriver : "Hvis du har problemer med å finne fruktbart slim, kan det være at du har eggløsning tidlig i syklusen, feks på slutten av en menstruasjon, slik at eggløsningen kommer sammen med menstruasjonsblodet". Det må jo da bety at man faktisk kan ha eggløsning helt i slutten av mensen???!!Hmmmm....så da er det jo mulig at det kanskje er EL-slim du ser???
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 de er jo veldig upraktisk, men tusen takk for svar:)
Arytai Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Hehe, må nå le litt. For meg er det absolutt praktisk. Jeg har som oftest mest lyst på sex under tr:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå