Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Var på kontroll i går på sykehuset og er 12 uker på vei. Ble skikkelig lei meg, for blodtrykket var høyt allerede nå!! undertrykket lå på 92 og falt til 86 etterhvert, og fikk utskrevet flagylE. For en nedtur å må gå på medisiner....Jeg hadde svangerskapsforgifting sist, og jeg ligger vel i faresonen nå også, virker det som.. Det verste var igrunnen at legen som undersøkte meg, bagatelliserte siste svangerskap som var veldig strevsomt, og ble nebbete og frekk da jeg korrigerte henne på noe hun sa. Hun latterligjorde det høye blodtrykket mitt, og det ble jeg egentlig ganske irritert for. Håper virkelig at jeg slipper å ha den legedamen flere ganger. Skal visst på ny UL på tirsdag, så da håper jeg det er en av de hyggelige som jobber der.... sukk,,,,,sukk.......sukk.......håper mitt humør bedrer seg ..... ER det noen andre som har opplevd at blodtrykket normaliserer seg ettervhert?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Blodtrykket mitt var som en jojo i svangerskapet, og det endte opp med sv.forg. Bra du står på selv. Ikke bry deg om de virker nebbete og frekk. Oppsøk lege ofte, om du er i tvil. Det er du og babyen som er viktig, ikke bedreviteren av en lege du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå