Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 skifter litt mening hele veien jeg, hehe.. men har jo god tid på meg! er snart halvveis men er enda lenge igjen for det om;P hehe.. vi vet ikke kjønnet til den lille i magen så skal bli spennende å se når h*n kommer. uansett, idag er favorittene mine: jente: leah malene mia sofie gutt: patrick jonathan
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jente: Frida Mia Gutt: Jesper Noah Lukas Vi vet vi får gutt da....men klarer ikke å bestemme oss for noe navn enda vi...hehe...men har jo god tid....17 uker igjen....hehe
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 hehe ok;) ja det er jo greit å se etter fødselen hvem denne lille krabaten er også
Mams89 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jente: Mariell Melina Linnea Gutt: Lukas Noah adrian Selv er jeg bare 6 uker på vei, men har begynt å tenkt på navn allerede:) Har så lust på en gutt, liker så godt navnet Lukas...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 det er jo så morro å planlegge alt så vi begynner somregel tidlig;) er en herlig og spennende tid.
Lova Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Har både jente og guttenavn klart, men er så barnselig at jeg ikke klarer å røpe det...Har ikke sagt det til venner engang. Helt sprøtt. Var ikke sånn sist.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Sofia, Leah og Eline er mine favorittnavn akkurat nå
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Vi får nok gutt Aaron/Aron (ikke bestemt meg for skrivemåten) Bilal. Vi er muslimer så vi må ha et muslimsk navn også Om det skulle vise seg å bli ei jente så blir det Leyla, men vet ikke mellomnavn enda.
Glad_mor_85 Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 mitt favoritt guttenavn er Jonas, for det heter min herlige sønn :0) vet ikke hva han/hun som er i magen nå skal hete.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Jente: Helena Gutt: Halvor eller Heine
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Vi venter jente og er nokså sikre på Sanne allerede:) Tenker litt på Sanna også, men tror det ender med Sanne. Hadde dette fra sist gang, men da ble det gutt:)
Mama B Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 Vi venter gutt og det står i mellom: Elias Alv Imre
Mama B Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 Men favorittnavnet som faktisk var bestemt før ultralyd er Hermine! Men det blir ikke noe av nå da..;-) Ikke Hermine som i Harry Potter altså.. Faktisk etter en gammel dame jeg vet av. Nydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå