Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanken var å kalle opp en evt jente etter oldemor med Synnøve som navn nr 2. Men nå har det seg slik at vi venter en gutt, en liten Linus.

Er det noe måte vi kan "vri" Synnøve-navnet på slik at det blir et guttenavn som vi kan henge på Linus.

Tenker mer og mer på dette da oldemor døde for et par mnd siden.

Videoannonse
Annonse
Gjest -<<-
Skrevet

Syver, Sivert. Men da før Linus, ikke etter.

Skrevet

Linus Severin:)

Skrevet

Ja, det passer ikke akkurat etter nei. Takker for forslag pila, tar gjerne i mot flere.

Skrevet

Linus Øven

Linus Sefanias

Linus Selmer

Linus Semming

Linus Sevrin

Linus Severin

Linus Simon

Linus Singvald

Linus Snorre

Linus Sofian

Linus Sune

Linus Svein

Linus Sveinung

Linus Sverre

Linus Sylvester

Linus Sølve.

Her var en del navn som kanskje ligner litt på Synnøve. Ikke alle jeg liker like godt, men du kan jo ha annen smak enn meg.

Skrevet

Takk for mange forslag, det er ikke lett å finne et navn nr 2 til Linus gitt, det er jo ikke noe som klinger.

Skrevet

Begynte plutselig å lure på om du ikke hadde en Linus i magen likevel.

Vi venter en Linus Alexander, vi da... Synes det var vanskelig å finne et navn som klang godt som navn nr to til Linus. Storesøster har et tilsvarende navn og da måtte vi ha navn nr to foran hovednavnet hennes... om du skjønner.

Mulig dere må gå for en sånn løsning på Linus'en deres, for jeg synes ikke så mange navn som minner om Synnøve passer bak Linus. Egentlig er det ikke så greit med et navn på S etter s'en i Linus...

Skrevet

Nei, dette er ikke enkelt. Syntes det blir veldig tungt med S navn etter Linus ja.

Linus Alexander klinger jo bra, men det blir nok bare Linus om vi ikke klarer å finne et navn som minner om Synnøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...