Gå til innhold

Så koselig det er her inne:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny her selv. (Har fulgt med lenge da). Alltid noen som tar seg tid til å svare. Jeg synes faktisk det er litt kjedelig å ha permisjon noen ganger. Har en snill baby som sover mye. Og da er det så innmari koselig å ha litt "nettkontakt" her inne. Nå har jeg tatt med meg pc`en ut på verandaen i sola. Kjøpte hus i høst og det er først nå vi får glede av egen hage og veranda. Livet er faktisk ganske så bra nå. God klem til dere alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det hørtes kos ut.

jeg syntes også det er godt å kunne dele tanker og meninger med andre. uten å måtte reise på besøk eller sitte i telefonen.

Skrevet

Det er veldig koselig her inne, akkurat nå. Bare ikke freak når det bryter ut en bilstol/slanke/kuldekrem/våtserviett-debatt så holder du nok noen år du også. ;o)

Skrevet

Neida skal ikke det. Jeg hadde tenkt å holde meg unna de greiene der egentlig jeg da. Er bare her for gøy, og ikke minst fordi jeg nettopp har fått bredbånd i huset, og da kan det jo fort ta litt av...Men det ER artig her. Man kan være så nysgjerrig man bare vil her...Spørre om alt mulig... og få svar...

Skrevet

liker meg også her inne =)

er noen forumtroll som bare må lage kvalm nå og da men er som oftest koslig her =)

Skrevet

Koselig å se nye her inne! :o)

Og det er enda koseligere å se nye som er aktive, og "ikke en gang iblant".

Har hengt her og på bim såklart, siden jeg var gravid. Nå er gutten min over 2år!=)

Høres deilig ut med egen veranda og hage!

Kos deg =)

Skrevet

Hvor bor du da? Jeg har også permisjon nå.

Skrevet

Har du prøve babyverden.no. Kos her men enda mer kos der. Mer personlig =0) Ta deg en titt, anbefalles.

Skrevet

Bor i Kongsberg jeg:)

Skrevet

Takk for tipset:) har så vidt vært innom og tittet, men jeg skal sannelig se bedre etter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...