xxxJulianexxx Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er ganske ny her selv. (Har fulgt med lenge da). Alltid noen som tar seg tid til å svare. Jeg synes faktisk det er litt kjedelig å ha permisjon noen ganger. Har en snill baby som sover mye. Og da er det så innmari koselig å ha litt "nettkontakt" her inne. Nå har jeg tatt med meg pc`en ut på verandaen i sola. Kjøpte hus i høst og det er først nå vi får glede av egen hage og veranda. Livet er faktisk ganske så bra nå. God klem til dere alle:)
♥sjiga♥ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 ja det hørtes kos ut. jeg syntes også det er godt å kunne dele tanker og meninger med andre. uten å måtte reise på besøk eller sitte i telefonen.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Det er veldig koselig her inne, akkurat nå. Bare ikke freak når det bryter ut en bilstol/slanke/kuldekrem/våtserviett-debatt så holder du nok noen år du også. ;o)
xxxJulianexxx Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Neida skal ikke det. Jeg hadde tenkt å holde meg unna de greiene der egentlig jeg da. Er bare her for gøy, og ikke minst fordi jeg nettopp har fått bredbånd i huset, og da kan det jo fort ta litt av...Men det ER artig her. Man kan være så nysgjerrig man bare vil her...Spørre om alt mulig... og få svar...
☆Anonymia☆ Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 liker meg også her inne =) er noen forumtroll som bare må lage kvalm nå og da men er som oftest koslig her =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Koselig å se nye her inne! ) Og det er enda koseligere å se nye som er aktive, og "ikke en gang iblant". Har hengt her og på bim såklart, siden jeg var gravid. Nå er gutten min over 2år!=) Høres deilig ut med egen veranda og hage! Kos deg =)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Hvor bor du da? Jeg har også permisjon nå.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Har du prøve babyverden.no. Kos her men enda mer kos der. Mer personlig =0) Ta deg en titt, anbefalles.
xxxJulianexxx Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2008 Takk for tipset:) har så vidt vært innom og tittet, men jeg skal sannelig se bedre etter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå