Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at det er vanlig å spontanabortere med første etter at man har gått på p-piller...

Er dette sant?

og hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legen min har sakt til meg at det ikke spiller inn.. :)

Skrevet

Jeg har opplevd en SA etter p-pille bruk. Begynte på piller igjen og tok det i mange år, ble gravid igjen og det gikk bra. Så tror ikke det har noe å si egentlig ...

Skrevet

Jeg har brukt p-piller før bege mine svangerskap, og har ennå ikke opplevd SA...Har aldri hørt at det er økt fare for abort etter p-pille bruk, så det tror jeg du skal ta helt med ro...

Skrevet

mistet min spire i ma i uke 12. Ble gravid mens jeg gikk på p-piller og forsatte å gåpå dem i 2 måneder før jeg fant ut at jeg var gravid. Fostere kan få en hjertefeil av p-pillene som kan gjør at en aborterer. Men det er jo ikke farlig så lenge en ikke går på de når en er gravid eller lenge ut i svangerskapet.

Skrevet

Nei det er ikke sant.

Om du slutter på pillen så skal du ikke ha noen større sjans enn andre for SA

Min gyn som er spesialist på graviditeter, mm sier faktisk at det ikke er en sammenheng med at det tar lang tid å bli gravid og ppiller bruk heller.

Skrevet

mener du når du blir gravid på pilla, eller man slutter på pilla og blir gravid med en gang? jeg ble i hvertfall gravid med en gang etter pilleslutt og er 18+0 nå;) alt bra, frisk spire inni magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...