h85m Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 har hørt at det er vanlig å spontanabortere med første etter at man har gått på p-piller... Er dette sant? og hva er vanlig?
Spire i magen ツ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 legen min har sakt til meg at det ikke spiller inn..
Krøllefrøken Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har opplevd en SA etter p-pille bruk. Begynte på piller igjen og tok det i mange år, ble gravid igjen og det gikk bra. Så tror ikke det har noe å si egentlig ...
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har brukt p-piller før bege mine svangerskap, og har ennå ikke opplevd SA...Har aldri hørt at det er økt fare for abort etter p-pille bruk, så det tror jeg du skal ta helt med ro...
siljemom Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 mistet min spire i ma i uke 12. Ble gravid mens jeg gikk på p-piller og forsatte å gåpå dem i 2 måneder før jeg fant ut at jeg var gravid. Fostere kan få en hjertefeil av p-pillene som kan gjør at en aborterer. Men det er jo ikke farlig så lenge en ikke går på de når en er gravid eller lenge ut i svangerskapet.
Herkules Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Nei det er ikke sant. Om du slutter på pillen så skal du ikke ha noen større sjans enn andre for SA Min gyn som er spesialist på graviditeter, mm sier faktisk at det ikke er en sammenheng med at det tar lang tid å bli gravid og ppiller bruk heller.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 mener du når du blir gravid på pilla, eller man slutter på pilla og blir gravid med en gang? jeg ble i hvertfall gravid med en gang etter pilleslutt og er 18+0 nå alt bra, frisk spire inni magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå