Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg lurer på om det kanskje kan være noe på gang, så om noen som har født før kanskje kunne lest videre, og fortalt hva de tror?.. I går og i dag har jeg vært i veldig rar form, magen er konstant hard, føles nesten litt oppblåst, har regelmessige kraftige kynnere, menssmerter i mage og korsrygg. Formen er litt rar, vært litt svimmel og uvel. Føles nesten som jeg må på do hele tiden, men kommer ingenting, så tror ikke det er det.. Føler meg som sagt litt oppblåst. Har veldig nedpress og en del vondt nederst i magen.. Hva kan dette være? Starten på noe?.. Eller.. Har 2 uker igjen til termin i dag..
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. mai 2008 Er litt sånn mageknip aktig smerte i magen..
Stoltmai mamma:) Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei.. har ikke født før, men svarer deg fordi Jeg har det også slik, har hatt det en liten stund, og har følt meg rar på en måte, hatt masse intense smerter i underlivet og, ike de vanlig stikke smertene som kommer når hodet presser nedover, mye vondere, var hos jordmor på onsdag, og da mente hun at noe va på gang, livmorhalsen var avflatet, så smertene jeg hadde hadde med modning åå gjøre... Begynte med modningsakupunktur i dag, så håper d setter fart på sakene... jeg får plutselig akute mageknip, noen ganger er d skikkelig diare, andre ganger må jeg ikke på do... har 11 dager til ul termin, og 6dager til menstermin, krysser fingrene for at noe er på gang hos oss begge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå