Putzie Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 I natt drømte jeg at jeg skulle føde. Hadde bare gått gravid i noen mnd men hadde stor mage. Jeg fødte en gutt og han hadde åpen gane. Jeg var helt alene, og det var helt forferdelig! Hvorfor må man ha slike drømmer/mareritt...?
bomsa Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Faktisk for å takle redsel..:-) Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Underbevisstheten jobber litt på egenhånd og tar tanker og meninger og smelter den sammen til drømmer, og av og til er det ikke hyggelige drømmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå