Kingo Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Holder på å gå på veggen! Begynt med bringebærkapsler i dag. Er det noe poeng? Eller er det slik at man må ta de i flere måneder før termin dersom det skal ha noe effekt?
hallais Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Tok det sist og dagen etter kom hun..men det var kun en dag over termin.. Er jo verdt å prøve da. Tror jeg tok en del flere da, enn hva man gjør for å bare forberede livmora.. Tror jeg tok 2 kapsler 3 ganger om dagen, men hadde fått en anbefaling fra helsekost.. Lykke til iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå