sigrid28 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 heia, ja da lure på litt hjelp til et jentenavn som passa til storebror sin, han heter eivind han. =0) vi blir ikkje enige her i huset vårt!
BitteLiten *har født* Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 eivind og ingrid er det første som slår meg:o) ellers så er jo eivind og anna/anne en variant..
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Elisabeth? Søskenbarnene mine heter Eivind & Elisabeth,synes de hører så godt sammen:-)
propelle Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Eivind og Ingrid? Eivind og Ingeborg? Eivind og Emma? Eivind og Ingvill? Ta utgangspunkt i en eller et par av bokstavene, slik at klangen blir litt lik - samtidig uten at navnene blir altfor like - da kan det bli vanskelig å høre forskjell iblant. Samtidig tenker jeg at Eivind er et flott og stødig norsk navn. Ville derfor holdt meg til et jentenavn som også er litt "norsk" og solid og som har skikkelige røtter
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Amalie slo meg.. Eivind og Amalie passer bra syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå