heleneogde2gutta Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Min mann begynte etter et jobbskifte, å jobbe mye etter at 1.mann begynte i barnehagen. Jeg er nå egentlig litt skeptisk til hvordan det skal gå hvis vi klarer å bli gravide på nytt...... han jobber overtid flere kvelder i uka, er ofte på kurs og jobber tidvis også i helgene. Jeg er ikke i tvil om det kreves så mye jobb i den nåværende situasjonen hans (altså han er ikke utro, rømmer huser e.l)....men hvordan skal det bli hvis vi får en kolikk-baby i hus? Jeg bekymrer meg for tidlig, men jeg tenker jo på det... noen som har erfaringer å dele her??
Cybele Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har det på akkurat samme måte! Jeg har en samboer som jobber helt utrolig sinnsykt mye (for lite penger, hehe). Han er skuespiller, jeg er student. Han jobber alltid dobbelt, seks dager i uken, inkludert helligdager og ferier. Han har dog sommerferie. Han kan ikke, under noen omstendighet være borte fra jobb, da en sykdom hos en sentral skuespiller berører opptil tusen mennesker. Han jobber gjerne barneforestilling (16-19.30) og voksenforestilling (20-22.30) hele uka, inkludert lørdager, helligdager, and so on... Dette gjelder ikke bare ham, men også det resterende ensemblet, så det er ikke mulig å ønske seg veldig mye mindre. Akk. Kjæresten min kan trolig aldri leggge sitt eget barn, før barnet legger seg etter elleve på kvelden, altså når barnet ikke lenger er et barn. :/
heleneogde2gutta Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 skjønner..min kan heller aldri være borte fra jobb, det er ikke spesielt enkelt. hvor mange barn har dere? eller er dette første gang? jeg er også student og har vært det i snart 2 år. takk og lov! det har gjort livet lettere i hverdagen i forhold til henting og bringing i barnehage. masse lykke til! det beste er jo å bare godta situasjonen, men det hender jo at man (jeg) bare blir dritt lei..... også var det det med flere barn..jeg takler fint et barn alene, men neppe to....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå