Gå til innhold

Føde på AHUS?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er skuffet over miljøet på barselavdelingen der. Det faglige var helt ok men tydelig nedprioritert miljø/trivsel!! Hadde vært ok med litt bedre fasiliteter. Ikke trivelig nei, valgte å reise hjem på dag 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Fødte der jeg også og er heller ikke videre imponert.

Jeg var hjemme dagen etter,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fødte på Ahus i 2006 og på Ullevål i 2008.

Eg er kjempeglad for at eg fødte mitt første barn på Ahus. Fekk mykje meir oppfølging og syns personalet var mykje meir til stede. Det har jo sikkert litt med at på Ullevål låg eg på pasienthotellet. Det har jo også sine fordeler. Men som førstegangsfødande ville eg heller dele rom med eit par andre mot at personalet er konstant til stede og hjelper deg heile døgnet. Så kan du få sove litt ut og få hjelp til å få i gang amminga.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på ahus nå. Hadde hørt mye forskjellig om avdelingen og valgte å ikke ha så høye forventninger. Men jeg ble veldig positivt overrasket. Både føden og barsel var kjempe ok. Klart 4 manns rom var litt masete, men jeg fikk så absolutt den hjelpen jeg trengte. Hver vakt kom en barnepleier eller jordmor og hilste på og fulgte oss opp med det vi måtte trenge. Det bærer preg av at det er slitt og de skal jo flytte over i nye lokaler om en stund. Ikke så mye de får gjort med det og ikke noe vi la vekt på. Synd du ikke fikk like god oppfølging. Men uansett synes jeg det var supert å komme hjem og få egne rutiner. Er mer naturlig og har mer ro rundt oss. Koser oss masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...