Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Blir som oftest med salat, kokte poteter og en dæsj rømme her... Kunne vært kjekt med noe nytt. Tips??
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Med sandefjordsmør, mandelpoteter og agurksalat? Eller med fløtesaus og pasta?
Hildeks Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 åhh wok med stekte laksebiter og dressing av crem fraishe(eller hvordan det staves;) ) + en ss sitronsaft er NaM!
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 hmm... bruker ofte wok da.. men kanskje eller kanskje jeg skal prøve laksewraps
Lillesnuppis Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeg legger laksen i folie sammen med poteter, løk, gressløk, gulrot og sitronskiver. Salt, pepper og en dæsj med meierismør på toppen. Pakker sammen og setter den i ovnen..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Stek fisken i mikroen- veldig bra tips. Samme der som ved damping, skal slippe beina og være fin farge på- du ser det lett. Krydre den med sitronpepper og sitronsaft fra flaske, sann til te. Serveres med poteter, kokte fra fjordland om dårlig tid, agurksalat og rømme med sitronpepper. Å, nå ble jeg sulten du...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 sambo må ha epler, appelsin og agurk til laksen. Og smeltet margarin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå