puffyandmarcus Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 jeg gjør det men er så slitsomt da det kan ta en stund og er kaldt på rommet i tilleg til at han raper best hvis jeg går med ham utolig nok...
*1+1=2 små* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 hvis jeg ikke får henne til å rape så gulper hun bare:P
lille_Harepus Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 jeg gjør et forsøk, raper han ikke etter en liten stund så legger jeg han bare. mini gulper ikke..
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er nødt til å rape han, ellers ligger han så veldig urolig resten av natta. Ikke bestandig det kommer noe, så etter 10 min putter jeg han i senga igjen. Min er en gulper...=S
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Nei, jenta mi raper ikke om natta. Ho sleit så med å få sovne igjen hvis vi måtte få ho til å rape, så vi slutta med det. Det har fungert fint, har ikke vondt i magen eller gulper.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Prøver, men hvis han har sovnet gir jeg opp etter kort tid- funker ikke. Kommer heller ikke noe gulp da. Sover med vinduet ugjen, har god ventilasjon.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 prøver her også... men ikje så lett når hun altid sovner... men må ha opp rap ellers gulper hun... men går som regel greit!!!!
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Nei, og det fungerer kjempefint. Gulper ikke heller, (er 5 mndr nå)
camosilla Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 ja prøver det, men hender jeg sovner da.. (ligger å ammer). da blir det ingen rap
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 dette var vel ment til de som gir mme... jeg får henne alltid til å rape, hvis ikke blir hun urolig på natta. lar henne sitte på fanget etter måltid (det gjelder alle måltidene) da kommer rapen på max 2min.. selv om 2min på natten kan virke veeeeldig lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå