Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Er ikke med i planene,da vi skal gifte oss og ikke har planlagt.. Litt stressa nå. Sambo skal kjøpe test etter jobb. Er kvalm og uggen og "stikkinger" i underlivet... Uff... vet ikke hva jeg tenker om dette...
PAVEEL Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 oi, spennende da:-) er ikke alltid det er planlagt gitt. bare se på nicket mitt:-) gikk mange tanker gjennom hodet mitt ja, men til syvende og sist fant jeg ikke ut en god nok grunn til å fjerne det. lykke til:-)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Ja,er spennende,men er litt skjelven... Kan ikke ta det bort da vi ike har brukt prevensjon heller. Er jo selvfølgelig ikke et stort sjokk at det kan skje da,men allikevel. Har fått hetta,da jeg ikke tålte spiralen,fikk kraftig hodepine av p piller. Har fått helt hetta for alt som har med hormoner og gjøre etter det. Så vi får ta det som kommer
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 er ikke alt som kan planlegges til punkt og prikke..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Er ikke det gitt. Skal ta test om 1 time,så da får dere få en oppdatering
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2008 Takk... svetter i henda nå... hehe
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 Hallo... er du der? Vi er spente!
Fire småtroll Skrevet 2. mai 2008 #19 Skrevet 2. mai 2008 Hmmm, hva betyr dette fraværet av svar da? Noen som sitter og diskuterer familieforøkelse med samboeren eller....?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #24 Skrevet 2. mai 2008 Herrefred hun sier da sikkert ifra!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå