Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har to barn. en på 4 mnd og en på 2 år. naboen har også en 2åring. våre toåringer er veldig gode venner, å leker godt sammen. men de har dager der busta fyker mellom dem også. jeg og naboen er ganske gode venner vi også. men nå er jeg begynt å bli litt irritert på hu... i det siste har hun begynt å bare "overlate" ungen sin til meg. hun bare forsvinner og anntar det er helt ok. Hun inviterer meg på besøk, vi sitter ute, plutselig kommer en annen nabo, og de blir stående å gjøre noe utearbeid i den andres hage, mens hun ber meg se etter unga... her om dagen så samboeren min noe som gjorde meg forbanna. hun kom bort til oss, spurte om hun fikk ha med seg toåringen vår ut, og tok med knoll og tott til lekeparken som ligger i enden av gata. når samboeren min skal gå å hente han, møter han sønnen hennes rett utenfor hos oss. faren hadde vært å henta han da han kjørte forbi. det sto en kontainer rett utenfor lekeplassen, og der drev nabodama å lessa ting fra huset sitt.... hun gikk altså frem og tilbake til huset, imens hun skulle se etter min unge! som da var alene! og du ser ikke lekeplassen fra huset hennes... langt der ifra! så hun har latt han stå der alene i 5-10 minutter om gangen mens hun har lesset boss... når det var dugnad så forsvant hun opp på et annet sted enn der ungen hennes var (han var jo med oss) så vi måtte passe på to toåringer og en baby... hun kom jo ikke å hentet han før lenge etter dugnaden var ferdig, og hun sa ikke takk for at vi så etter han engang... i dag inviterte jeg dem over, og ungene lekte. plutselig kom det noen hos henne, så hun bare stikker, og sier at hun må hjelpe noen med no rengjøring av noen postkasser.... og hun kom tilbake halvannen time sinere! Hun spurte ikke om det var greit at jeg så etter han engang.... og de var i kranglehumør.... har egentlig nok med de to jeg har!!! nei æsj.... er så vanskelig iom det er naboen også... hadde ikke dere også reagert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå