Gå til innhold

noen studenter som kan se her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fullført 2 år av en 3årig utdannelse og har termin 30 mai. Har jeg krav på penger fra lånekassen i sommer da? og er det først etter at barnet er født at jeg skal kontakte lånekassen?

 

Håper noen kan svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har krav på støtte fra lånekassen hvis du har mottatt det de siste 6 mnd tror jeg... Skjemaet du skal fylle ut ligger på lanekassen.no under fødsel eller hva det står, det skal du sende inn sammen med bevis på at du har født, så etter fødsel, og sammen med evt. månedsinntekta til samboer.

 

Jeg har også snart fullført 2 år av utdannelsen min og har termin 24. mai forresten :)

Skrevet

stiller ganske likt vi da:) hvilken utdannelse tar du? jeg går barnevern og skal prøve å fullføre siste året fordi vi har praksis hele første semester, og da går barnefar hjemme, og så er det så og si bare bacheloroppg igjen på vårparten:)

 

Jeg skulle egentlig hatt muntlig eksamen 30 mai, men siden det er termindatoen så fikk jeg ta den tidligere. hadde muntlig i begynnelsen på denne uken så nå har jeg sommerferie:)

Skrevet

Jeg går allmennlærer, og har to eksamner igjen. 20. og 29. mai, satser på å ta begge to for jeg regner med å gå over. Fikk ikke tilrettelegging fra skolen for jeg søkte visst for sent. Jaja. Så får jeg bare ta det som det kommer hvis gutten bestemmer seg for å komme før. Får vel ta de igjen til neste høst. Neste år skal jeg ta et år med nettstudium så får jeg se hva det blir til etter det, jeg skal ha 4 år. Så deilig med sommerferie da, bare slappe av og vente på baby :)

Skrevet

Jeg har vært i kontakt med lånekassen... og du kan få fødselsstipend...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...