Gå til innhold

Hvor lang straffetid får man for drapsforsøk tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævla faens dritt.

Jeg er så drittlei av å alltid skulle danse etter andres pipe, fordi de finner det for godt. Og ja, det gjelder i øyeblikket datteren min også, selv om det er noe man jo ikke bør uttale, og ihvertfall ikke her inne.

For 4 morgenen denne uken har hun blitt vekket før kl 0700. I går av lillebrors drita kjæreste som spøy ned halve badet, i dag av lillebror som hadde lovet meg å vaske opp noen kjeler, men ikke GADD i går, så han tok dem kl 0610 i dag morges fordi det passet ham bedre. Og vekket da selvfølgelig ungen.

Og da faller hun helt ut av alt mønster og jeg har forsøkt siden kl 13 å få henne til å sove luren sin, men NEIDA.

Og lillebror, hvor er han mon tro?

Nei han har sovet SØTT i senga si siden kl 0630 og sover ennå...

Derfor lurer jeg, drapsforsøk på sovende 20åringer, med slik historikk for dagen som denne, tror dere det finnes formildende omstendigheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sovende 20-åringer tror jeg går under "fritt villt" i forhold til foreldrene sine. Go for it!

Skrevet

Hehe...

*drar frem hagla jeg pusset allerede før kl 07 i dag*

Skrevet

Var det ikke draps forsøk du spurte om da???

Kommer hagla frem så blir det vel ikke drapsforsøk for din del... Da blir det drap

Hehehehe

Skrevet

Med en hagle vil jeg tro du treffer selv om du er dårlig på å sikte, men nå er jo klokka ganske mange. så har han ikke stått opp ennå så hadde jeg ønsket han god morgen med ett glass med kaldt vann hehehe

Men tror jeg bestemt hadde tatt en alvorsprat med denne lillebroren gitt

Skrevet

Den sover fremdeles, orker bare ikke gjøre noe med det. Våkner sikkert når han lukter at jeg er ferdig med middagen...

(evt, jeg VEIT han ikke sover nå, men han vil ikke innrømme han er våken, det dumme er at han har logget seg på msn... ikke skarpest i skuffen:p)

Skrevet

Avsagd hagle gir halv straff?

Skrevet

*flire*

Sikker på det dersom den er dobbeltløpet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...