Gå til innhold

Dagens hor & faen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tre DAGER med skrævsyltehelvetes fitteVista har jeg opplevd flere jævla pc-kræsj enn i løpet av de tre forbanna ÅRENE jeg har hatt XP.

Ettersom nordlendingsgenene i den anledning har fått lufta seg mer enn grundig, er mitt spørsmå nål: Kan jeg saksøke Microsoft dersom de første ordene sønnen min ytrer er "kukskallesatans dritt-pc", eller må jeg finne på en annen unnskyldning for å fraskrive meg ethvert moralsk ansvar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NÅ! Ikke nål! Satanhelvete, det var garantert Vista sin skyld, det også.

Skrevet

Jadda.

(For å si det sånn; jeg bør antageligvis tvangssendes på Eliza Doolittle-camp i god tid før sønnen min skal slippes løs i barnehage.)

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Hett tips: bann på fremmedspråk, så virker ungen språkmektig heller enn outcast.

Skrevet

Full sympati herfra, jeg klorer meg fast til XP`n min og håper jeg slipper å bytte pc på ei stund til de har utbedra den helvetes Vista møkka, har en mann som bannes og jævles med samme faenskapen.

Går i: Helvetes møkka maskin ogFaens forpulte dritt Vista når han sitter på maskina...og minsta har sagt sitt 5 ord,nemlig Faen!..og 2 1/2åringen, "dævla vista!!" :-DDD

Jeg gremmes.....

Skrevet

Av en eller annen grunn føler jeg meg litt usikker på om "goddamned motherfucking sonofaVistabitch" blir særlig bedre mottatt.

("Ach! Böse, böse Vista-hexe!", "merde!" og "puta!" er liksom det nærmeste jeg kommer ellers, og det tilfredsstiller meg dessverre ikke nevneverdig.)

Skrevet

Ja, her kræsjer driten konstant, jeg er så sinna at jeg har lyst til å knuse ny-pcen med en hammer. (Dog er den skjebnen forbeholdt den forrige, som til tross for elskelig XP dessverre har fungert LITT dårlig etter at jeg tilfeldigvis kom til å miste den i gulvet to ganger på rad, for deretter å kveste den med knyttneven da gulvmistingen merkelig nok viste seg å ha et par kjedelige konsekvenser. Erhm. Temperament? Jeg? Kan'ke skjønne det.)

Går det an å NEDgradere? Eller er jeg stuck med det forbanna hællvettet helt til Microsoft finner på noe nytt?

Skrevet

Skjønner. På den annen side er det en stor fordel med lange nok ramser til at det ikke kan komme ut av ungen på lang tid - jeg er stor fan av Jesusfuckingchristalmightyinfuckinghell og helvetesforpultejævlafittehelvetesdrit, som begge har mange nok stavelser til at de ikke kan gjentas før barnet er større og Vista muligens har kommet lenger.

Skrevet

Det må da være mulig å avinstallere kukosten og legge inn xp i stedet?

Skrevet

Men forsvinner alt jeg har lagt inn av programmer, dokumenter, bilder etc dersom jeg avinstallerer operativsystemet? Må vel kanskje formatere pc-dritten først, eller var det bare i gamle dager?

(Det er mange ting jeg kan, men dette her ække en av dem.)

Skrevet

Rop på Doppler. Doppler kan alt.

Skrevet

Men du, det tenkte jeg nettopp på - er ikke engelsk bannskap enormt dominert av (allslags varianter over) ordet "fuck"?

Fuck, fuckety, fuck-fuck-fuck! liksom. (Men bevares. Det funker jo.)

Skrevet

Vista er no møkk, vi fjerna det og installerte en gammel XP vi hadde i stedet. Kan du ikke lagre bilder osv. på CD hvertfall? Før du moser driten og installerer noe som funker?

Skrevet

bare å legge det du vil ha over på en cd....slett resten....utrolig digg å få rein pc......alltid en eller annen som har lyst til å fixe en pc.....folk liker å tukle med andres virvar.....min var også en saftig bidrag til barnas vulgære språkferdigheter......du trenger ikke være redd for at de skal miste deler av denne skoleringen...folk som banner ved pcn pleier å klare det bak rattet også......

Skrevet

Det er synd og skam å le hjerteløst av andres PC-problemer, men akk og akk som jeg kjenner meg igjen! Jeg HATER vista dypt og inderlig og lengter tilbake til de gode og gamle XP-dagene......det var tider det......Jeg har formatert dritten x-antall ganger nå, men det hjelper ikke, så nå må jeg få tak i XP igjen før alle her i huset snakker flytende "#"%%##-sk (riktig nok ikke riktig så ille som HI hehe)

Skrevet

"...utrolig digg å få rein pc..."?

Den VAR rein! Jeg har jo akkurat lagt inn de sju millioner bildene og dokumentene fra den gamle! Og installert trådløst nettverk, ny antiviruspakke (Norton kan gå og dø), full Office-pakke, Bitcomet, PowerISO, Nero, Photoshop, Firefox, bladibla og nahnahnah. Jeg har brukt tre dager! Hulk.

Skrevet

.........de magiske ord er _dobbel backup_.......husk det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...