Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Legen på RIksen var jo ikke helt pessimist og sa at mange 2-delte egg førte til graviditet og at dette var helt normalt. Noen av dere som har fått satt inn 2-delte og blitt gravid?
Millerine Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Hei! Jeg fikk satt inn to egg, et 2 delt og et 4 delt. Det var mitt første forsøk og de ble bingo i fjor!!!!!!!!!!!! Jeg har i dag en fortryllende liten pjokk. Aner jo ikke om han er det to delte eller fire delte da, men legene på Riksen sa de hadde sor tro på begge eggene. De setter ikke inn egg de ikke tror på. Har hørt om mange som har lykkes med to delte egg så du har stoore sjanser. Masse lykke til! Klem
catine Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Vi fikk satt inn 2 2-delte egg, og det ble det en herlig gutt av:) (vi pleier ikke å få bedre egg enn 2-delte vi..) Lykke til!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Så utrolig godt å høre Jeg trøster meg med at kroppen min bare er litt treig av seg Var jo født 3 uker på overtid selv, har lange sykluser og det tar evigheter fra jeg legger meg til kroppen finner ut at "hey- det er på tide med sovemodus" Så derfor tror jeg at eggene mine trenger litt tid før de skjønner at "hey- vi må dele oss" Hehe
* vannmamma * Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk satt inn 2-delt og 3-delt egg da jeg fikk datteren min. Nå venter jeg tvillinger med 2-delt og 3-delt. Jeg gikk også på Rikshospitalet hvor de gang på gang har understreket at de ikke setter tilbake egg de ikke tror kan bli til noe.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Dette gir jo litt håp da Ble jo storfornøyd med 7 befruktede egg av de 10 som ble hentet ut, men litt skuffa da de ikke var mer enn 2-delte... Men som legen sa; 2-delte egg er nesten like vanlig å sette tilbake som 4-delte Så her er det håp
Abelone76 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Jeg satte inn et 2-delt og et som muligens var igang med å dele seg til 3. Nå er jeg gravid med tvillinger!! Det var et fantastisk sjokk:-D Legen sa at egga var pene ved innsett. Har sett de to ved to ul`er. Uvirkelig. Har blødd siden uke 6 og frem til nå også, men ingenting er galt. Så det er goode muligheter for 2-delte egg!! Lykke til!!
Tia :o) Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Jeg dytter denne jeg, for jeg har satt inn ett 2-delt egg med fragmenter i dag, og håper det er flere der ute med gladhistorier om dette!! nervepirrende å måtte vente disse to ukene...
catine Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 hva er fragmenter igjen?? vet jeg har visst det men husker ikke lenger:) .....
Tia :o) Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Det er "rusk" i egget. Litt usikkert hva det var hos meg, men det kunne være at egget hadde delt seg i mer enn to, og at det var disse delene som var ødelagt. Men dette visste de ikke sikkert.
merande Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Hei på deg... Vi fikk ut 7 egg, 4 ble befruktet men bare 2 som delte seg. Et delte seg i 2 og et i 3, satt tilbake begge. Fikk positiv melding på onsdag, GRAVID! Så det er mulig... Så nå er det bare å vente til 4. juni for UL for å se hvor mange det er.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå