hiiiii Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 er veldig stiv og øm nederst i ryggen heletiden de siste 2 dagene. presser nedover,og smertene øker når det kommer kynnere...(noen gager i tmen) noen som opplever/har opplevd det samme?
hiiiii Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. mai 2008 babyen er også vldig rolig idag. har kun kjent 2 spark,har prøvd å dytte på den,men da blir det vont....
isprinsessan Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei, hadde det sånn i 5 timer i natt. Kom med 7-10min mellom hver kynner. Er litt trött idag kan man si...hehe...Men nå er det ikke lenger så regelmessig som i natt. Men det presset har jeg hatt i to uker, blir bare värre og värre. Men vanlig for flergangsfödende sier jordmor. Har du lenge til termin da? Jeg har 17 dager så tror vel egentlig at det dröyer litt....så får jeg heller bli overrasket:-) Men jeg er mentalt helt klar på å få h*n UT...:-) Lykke til!
isprinsessan Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Min baby er også veldig rolig idag mot hva den pleier å väre. Hmmm...stille för stormen??? Å det er så spennende!
hiiiii Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 37 dager,men legen sa igår at det kunne bli fødsel snart. livmorhalen er kun 1cm
hiiiii Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2008 best at det går noen uker enda,men så lei av å ha vont... hvem vet,kan gå 14dager over term også...aaaaaaaaaaaaa.9
isprinsessan Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Ja, selv har jeg värt sykmeldt pga premature rier, men her går jeg fremdeles. De sa til meg at de aller fleste går til rundt termin uansett. Men begynner å lure på om jeg ihverfall slipper å gå over termin. Har også så innmari vondt nå om dagen.
hiiiii Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2008 lykke til!!!! får håpe du er færdig snart:)
isprinsessan Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Takk:-) Håper jo at du får gå litt til da, men er jo ikke krise om det blir födsel på deg heller snart:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå