Gå til innhold

Bilde av nurket uke 16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul igjen i dag.. og lille nurk er ikke veldig samarbeidsvillig :P

H*n lå med bena i kryss (!), gjespet, suttet på totten og var ganske så bedagelig.. Enda jeg drakk iskald cola rett før som visst nok skal gi dem litt energi og vekke dem opp..

Til slutt fikk vi et glimt rett mellom bena - men bakfra, og da ble gynekologen plutselig usikker.. for nå lignet det veeeldig på en jente! Til og med jeg så det som ikke eier evne til å se foran og bak på ultralyd bilder!

Spennende... jeg har jo skikkelig guttefølelse ennå. Ordinær ul er om 4 uker så vi får se hva som skjer da ;)

(bildet ligger på profilen min)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samma her, hehe. h*n ville ikke vise åssen kjønn. de trodde jente, men var veldi usikkre. det var på ordinær UL,så da vet vi ikke, hehe.. men vi venter til fødslen da;) så slipper jeg gå amok med handlinga. har skikkelig gutte-følelse jeg også. uansett hva det blir så blir det fantastisk;)

Skrevet

hehe, så morsomt! Skal vedde på at nurket er like lite sammarbeidsvillig på ordinære ul'en også.. ;) Men, som du sier - uansett så blir det fantastisk! Beste av alt er jo at de er friske!

Jeg er kanskje aller mest nysgjerrig på hvordan h*n ser ut.. hvem h*n ligner på osv..

Skrevet

frisk baby er den ebste beskjeden man kan få;) var det jeg var mest nervøs for. det blir en del hvite, gule og grønne klaær til babyen da, men jaja.. hehe, er så lite nøytralt der jeg bor så får vente til det nærmer seg slutten og reise bort og ta en real shopping-runde;)

Skrevet

hei chellbell!! så spennende å høre at du har vært der, og så fint bilde! =) synd h*h var såpass sjenert da, mendere har jo fått en viss peil nå da...ei litta tulle!!! nå gleder jeg meg bare enda mer til jeg skal på ule neste uke!!

redd min er også veldi sjenert :P hehehe..

du har guttefølelse og jeg har skikkeli jente følelse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...