... <3 ... Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 31.03 var jeg på en ultralyd pga. blødninger tidlig i svangerskap. Legen sa at hun så hjertet slå, men at det kun var 5 uker. Tror dere hun mente meg eller fosteret? Forstår ikke helt denne regningen. Om fosteret er 5 uker, blir det da riktig at jeg kan si jeg er 7 uker på vei? Hadde blitt veldig glad om noen kunne sagt til meg hvor langt jeg er på vei så jeg kan regne ut en ca. termin. Skal på ny kontrollultalyd om 2 uker, men vil vite nå!!! Noen som kan hjelpe?
stinky-monkey Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 ja, hvis fosteret er 5 uker, da er du 7 uker på veg :-) Hvis du hadde vært 5 uker på veg da du hadde ultralyd, så tror jeg det er for tidlig å se hjertet banke.
herlig følelse :) Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 hei hei. Jeg mener jeg har lest at hvis fosteret er 3 uker er ikke hjertet begynt å slå enda, så hun mente sikkert at fosteret er 5 uker og da er du 7 uker:) Grovt regnet har du da termin ca 19 des:) Gratulerer og lykke til
... <3 ... Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 da bommet jeg med en mnd med min regning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå