Gå til innhold

kan dere gi meg noen stikk ord.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

om hvordan dagene deres var rett føre fødselen startet.

hadde dere noen anelse?

smerter?

ekstra energi?

våken el ekstra trøtt?

ja uansett egentlig, ønsker mange svar:)

synes jeg har begynt å føle på meg at noe er i gjerde her men tør ikke håpe...fortsatt 3 uker igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt.. :)

Formen min er veldig rar, føler at kanskje noe kan være på gang...

Skrevet

Jeg hadde maserier i 3 netter før det endelig skjedde noe ordentlig, og så relativt regelmessige veer i ca et døgn før vi dro på sykehuset, hadde bare 3-4 cm åpning da jeg kom inn, sånn var det med begge to. Håper det går noe fortere denne gangen, blir fryktelig sliten av å gå med veer så lenge, hadde ikke så mye mer å gi da jeg endelig kunne begynne å presse...

Skrevet

Dytter denne jeg:) veldig kjekt om andre også vil hive seg på denne tråden og si noe om "symptomene" på at fødselen nærmet seg:)

Skrevet

Hehe.. Nei,og ja? Jeg ble satt i gang 14 dager etter terminen,så tenkte at det kom til å skje noe i løpet av dagene:p hehe.. 15 dager over kom han;p

Skrevet

Jeg merket ingenting...hehe:)

Var jonsok dagen før, så vi var hos foreldra mine og grilla og sånn... Etterpå gikk vi en lang tur ,før vi dro hjem... Kl. 8 ,morgenen etter våknet jeg av rier...:) Hadde kanskje ekstra mye kynnere da, mn d tenkte jeg ikke så mye over siden jeg hadde d helt fra uke 14-15....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...