76mod -og-fødeklar Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 om hvordan dagene deres var rett føre fødselen startet. hadde dere noen anelse? smerter? ekstra energi? våken el ekstra trøtt? ja uansett egentlig, ønsker mange svar:) synes jeg har begynt å føle på meg at noe er i gjerde her men tør ikke håpe...fortsatt 3 uker igjen
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Dytt.. Formen min er veldig rar, føler at kanskje noe kan være på gang...
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg hadde maserier i 3 netter før det endelig skjedde noe ordentlig, og så relativt regelmessige veer i ca et døgn før vi dro på sykehuset, hadde bare 3-4 cm åpning da jeg kom inn, sånn var det med begge to. Håper det går noe fortere denne gangen, blir fryktelig sliten av å gå med veer så lenge, hadde ikke så mye mer å gi da jeg endelig kunne begynne å presse...
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Dytter denne jeg:) veldig kjekt om andre også vil hive seg på denne tråden og si noe om "symptomene" på at fødselen nærmet seg:)
SuperMoM <3 Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Hehe.. Nei,og ja? Jeg ble satt i gang 14 dager etter terminen,så tenkte at det kom til å skje noe i løpet av dagene:p hehe.. 15 dager over kom han;p
♥Mammatil3små♥ Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg merket ingenting...hehe:) Var jonsok dagen før, så vi var hos foreldra mine og grilla og sånn... Etterpå gikk vi en lang tur ,før vi dro hjem... Kl. 8 ,morgenen etter våknet jeg av rier... Hadde kanskje ekstra mye kynnere da, mn d tenkte jeg ikke så mye over siden jeg hadde d helt fra uke 14-15....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå