Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår jente på 6mnd ruller fra mage til rygg, men ikke fra rygg til mage. Hun ruller heller ikke over på siden fra rygg.

Ja da, det kommer det kommer, men trodde det var fra rygg til side først, deretter rygg til mage og så mage til rygg, eller er jeg på bærtur?

Føler meg så teit, så jeg signerer anonym.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke piling... Jenta vår på 3 og 1/2 måned ruller fra mage til rygg, som den enkleste ting i verden... Begynte i går.. og hun har egentlig ikke prøvd før.. når hun ligger på ryggen har hun også de to siste dagene begynt å streve med å komme fra rygg til mage, men det er nok mye vanskeligere, for det klarer hun ikke.

Skrevet

peiling skulle det stå da.... hehe...

Skrevet

Jenta mi på 3,5 mnd ruller som en dronnig fra rygg til mage. Med en gang vi legger henne ned på ryggen ruller hun seg rundt. Til og med begynt å snu seg på stellebordet. Skummelt!! MEN hun kommer seg 99% av gangene ikke tilbake fra mage til rygg, og da blir hun sinna som fy! Hehe..Så det ser egentlig ut som det er litt forskjellig...?

Skrevet

Normalt snur de seg bevisst fra rygg til mage før de snur seg andre vei bevisst, men det er jo ikke dermed sagt at ingen gjør det motsatte.

Når hun er så gammel som 6mnd, er det sannsynlig at hun er "mot normalen", hadde hun vært feks 2mnd, ville jeg tippet at hun ikke snudde seg bevisst, men mer veltet over. Mini gjorde det, han hadde så dårlig kontroll på hodet at han mistet balansen og snudde seg fra mage til rygg, da var han ca 2mnd. Når han ble eldre og fikk mer kontroll på hodet gjorde han det ikke en periode og han snudde seg bevisst fra rygg til mage før motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...