Kristine charlotte Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 lurer på om foreldrepengene kommer tidligere i mai også slik som annen trygd?
vekt 72 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 er det noen spesiell grunn for tidligere utb i mai?
Kristine charlotte Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 ja..siden overgangsstønad utbet tidligere i mai pga at ungene skal få ekstra is og kos og klær så trodde jeg kanskje foreldrepengene også kom tidligere..de skal jo også gå til bla. barnet;)
vekt 72 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 ja det hadde jo ikke skadet.hvilken utb dato har du egentlig?jeg har ikke før den 25 men det blir jo nesten bestandig bet ut inntil 1 uka før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå