*nysgjerrigpetra* Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Heisann, godt mulig jeg har postet dette heelt feil, då må jeg isåfall bare beklage... Lurte på om barnefar nå som han får et barn til, betaler mindre barnebidrag til barnet han har fra før?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det er mulig det har noe å si i enkelte tilfeller, men for min del gjør det ikke noe utslag. Prøv bidragsveilederen.
junijente fikk julijente Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Dette avhenger så vidt jeg vet av bidragsyters inntekt, om han/hun har råd til å forsørge to barn. For vår del vil det nok ikke ha noe å si når vårt fellesbarn kommer, i følge bidragsveilederen på nav.no ender mannen min da med å betale mer enn han gjør nå (det gjør han også om vi ikke legger inn fellesbarn i kalkuleringen, antakelig fordi hans inntekt har gått noe opp, og biomors inntekt ned etter at bidraget ble beregnet). Men vær klar over at denne veilederen ikke tar hensyn til alt som kan spille inn, den gir et overslag over hva bidraget vil bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå