Gå til innhold

Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake fant jeg ut at en gammel skolekamerat hadde flyttet hit jeg bor. Vi utvekslet nr og msn adresse, og var glade for at vi hadde fått igjen kontakten. (Dette er en gutt som alltid har fått meg til å le, vi har vært gode venner i mange år!) Vi hadde kontakt innimellom, og fant på ting. Fjæregrilling, og moro.

Plutselig tar han hverken tlf, eller svarer på mld mer. Og jeg fatter ikke hva jeg har gjort gærent. Jeg har jo flyttet fra hjeplassen min, og ble så glad da han dukket opp her, for da har jeg en gammel venn også, ikke bare nye. Jeg er gift, og mannen min syntes også det var moro at jeg hadde tatt opp kontakten med denne kameraten.

Så tenkte jeg at jeg skulle sende han en mld på facebook, men der har han blokkert meg:-/ Hva skjer, tenkte jeg. Så i dag tidlig logget jeg eg på msn. Ser til min forundring at han har sendt meg mla mens jeg har vært frakoblet, da KUN en link. Hva mener han med dette??

http://youtube.com/watch?v=caXsijKEm-Q&feature=related

Kan noen legge ut på skravle, så blir jeg takknemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ganske håpløst for andre å gjette seg til hva som foregår mellom dere, men nå har jeg i alle fall lagt ut for deg. :)

Skrevet

Jeg forventet ikke at noen skulle gjette seg til det. skjønte bare ikke hva han mente med den linken. takk forresten;o)

Skrevet

Hva mener du vi skal gjøre? Analysere kurt nilsens tekst og gjette oss til hva som har skjedd mellom to vilt fremmede mennesker??

Herremin, ring ei venninnne davel....sukk....

Skrevet

Sorry at jeg spurte.

Skrevet

Jeg vil tippe det er rimelig driti ut å anta det utifra en link, hahaha. tenk om han har sendt feil link eller sendt den til feil jente, hahaha. Hvorfor spør du han ikke selv. Send mail, msn og sms og spør hva i helvete han driver med og hvorfor i fløtten han sender deg sånne kryptiske linker. DUST!

Skrevet

Opplever sjeldent noe spennende du, sikkert?

Skrevet

Går an å svare på en ordentlig måte da, folkens....

Skrevet

Nei, det er visst umulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...