Gå til innhold

Solkrem!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen!!

Håper den blir topp med kaker,pakke og sang :)

 

Håper det går bra med dere og faktorbabyen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk du har bursdag du solkrem! I dag så jeg en dame på kafe, og tenkte... hun ser akkurat ut sånn som jeg tror at solkrem ser ut :-) så måtte jeg smile litt ekstra til henne og den bittelillebabyen hennes :-)

 

 

håper du har en fin dag og at du får pakker helt opp til navlen :-)

 

 

Hurra for deg!!!

 

god klem fra

Skrevet

Hipp, hipp hurra!!!!

 

Håper du får en strålende fin dag ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen SOLKREM!!!!!

Håper du koser deg med pakker,kaker og sang.

 

 

bursdagsklem =))

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Solkrem!

Håper du har fått skikkelig oppvartning i dag:-)

 

Skrevet

hihihi skulle ønske det var meg på kafe:)

Her ble dagen feiret med bilvask - pupp og basj :)

Men 1.mai derimot ble dagen feiret med kake - pupp og basj!!!!! Det var koselig.

Skrevet

Hjertlig takk for alle hilsener!! Det er varmende og bli husket på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...