Plutseliten :) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer med dagen!! Håper den blir topp med kaker,pakke og sang Håper det går bra med dere og faktorbabyen
dritgrei hei hei! Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Tenk du har bursdag du solkrem! I dag så jeg en dame på kafe, og tenkte... hun ser akkurat ut sånn som jeg tror at solkrem ser ut :-) så måtte jeg smile litt ekstra til henne og den bittelillebabyen hennes :-) håper du har en fin dag og at du får pakker helt opp til navlen :-) Hurra for deg!!! god klem fra
Gummelillan Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hipp, hipp hurra!!!! Håper du får en strålende fin dag ;-)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer så mye med dagen SOLKREM!!!!! Håper du koser deg med pakker,kaker og sang. bursdagsklem =))
tebekaa Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer så mye med dagen, Solkrem! Håper du har fått skikkelig oppvartning i dag:-)
solkrem Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 hihihi skulle ønske det var meg på kafe:) Her ble dagen feiret med bilvask - pupp og basj Men 1.mai derimot ble dagen feiret med kake - pupp og basj!!!!! Det var koselig.
solkrem Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Hjertlig takk for alle hilsener!! Det er varmende og bli husket på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå