mamica Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg var på 3d ultralyd på lørdag og alt var bra,men jeg kjenner babyen min så lite, kanskje en til to ganger pr. dag. Nå skal det sies at jeg har morkaken liggende foran og den demper en del av sparkene, men allikevel...Dette gjør meg helt gal....
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 kanskje du har en rolig baby i magen som meg. er nå i uke 40 og babyen min har vært rolig hele svangerskapet. kjenner avogtil bare bevegelser annenhver dag, men alt er fint, han er bare veldig rolig. hvis du har vært å sjekket at alt er fint, er det ikke noe å bekymre seg over. du kan jo alltids ringe føden og forklare situasjonen så får du sikkert komme på sparketest dersom du er bekymret. men så lenge babyen ikke har stor forandring i bevegelsesmønsteret har den nok det fint;) ofte beveger de seg mye selv om du ikke kjenner det selv. men babyen får mindre og mindre plass så sparkene er heller ikke det samme lenger
mimmelimm Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Jeg har lest at fra ca uke 30-31 så begynner den lille med regelmessig soverytme og den sover mye tyngre og lengre enn før, og det er vanskelig å vekke dem Det stemmer iallefalll med meg og det beroliget meg da jeg leste det. Men hvis du virkelig er bekymret, snakk med noen på sykehuset eller jordmor, greit å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå