Gå til innhold

hei dere som ikke er sykemeldte;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei;) er 18 fullgåtte uker og jobber enda. trodde jeg var 21 uker på vei men ble satt fram ang. termin på UL.. lurer på åssen det går med dere som ikke er sykemeldte? har dere det bra, og fungerer det greit på jobben?

her går et helt topp i grunnen;) litt mer sliten i helgene etter 6 arbeidsdager, men det går somregel greit. men skal innrømme jeg har blitt en liten sofagris som er mer usosial enn før, hehe.. men skal jeg kunne jobbe ut svangerskapet så blir det en del avslappning og tidlige kvelder i blant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det er flere av oss som er i god form! :o)

Jeg er i super form, masse energi og ikke noe mer trøtt enn før! Jeg føler meg veldig heldig som har det sånn. Er 16 fullgåtte uker i dag.

Jeg har en litt krevende jobb som vil si noen ganger 12-timers dager, men det har også gått greit. Jeg planlegger å jobbe full tid til 3 uker før termin.

Skrevet

det er flere av oss altså, hehe;) føler de fleste er sykemldt delvis eller helt. jeg har ikke vært borte en enste dag fra jobben så langt i hvertfall og håper det kan fortsette slik;) men gleder meg til sommeren, 2 uker ferie, jippi.. hehe, ikke mange mnd igjen nå;) jobber "bare" på klesbutikk og i helsekost da, men jobber fullt. mye gåing, ståing osv men skal ikke klage. det går i grunnen veldig bra. slik må det fortsette, hehe;)

Skrevet

Jeg jobber også fullt. Det går bra ennå. Kjenner godt bekkenet, men jeg klarer fint å jobbe. Håper det fortsetter slik lenge. Nå er jeg 17 uker. Sist svangerskap kom bekkenløsninga pang over meg i uke 20 og var delvis sykemeldt resten av tida, slapp heldigvis full sykemelding. Men da holdt vi på med oppussing og jeg var i høy grad med opp og ned i stiger. Får unngå det nå, så skal det nok gå bra;) Deilig å fungere i jobb, synes jeg. Lenge nok å skulle være 38 uker i permisjon fra om bare 20 uker til. Så er det jo en deilig ferie i mellomtida også;)

Skrevet

To jobber ja! Det er imponerende! Da syns jeg du fortjener å være litt sofagris når du kommer hjem ;) Viktig å passe på slitne ben!! :o)

Jeg har 2 uker ferie i år også - fordi jeg ikke har jobbet lenger og har krav på 5 uker. Det tror jeg egentlig er like greit for etter sommerferien så er det bare 1 mnd til så går jeg ut i permisjon :o)

Lykke til videre! Håper formen fortsetter å være like god!

Skrevet

Jeg er og i full jobb, tror ikke jeg tar ferie i sommer heller, taper jo en del penger på det i og med at jeg går ut i permisjon 1 okt. Har planer om å stå løpet ut..:)

Skrevet

Hei du :)

Jeg er 26+3 og foreløpig ikke sykemeldt hvertfall.. Formen har vært tipp topp frem til nå.. Litt sliten av og til etter helgjobbing som du sier.. Men den siste uken har det vært hardt :( hodepine hver dag, ryggen verker hver dag, og jeg er sliten. Føler det er litt tidlig å bli "dårlig" egentlig.. Planen var å være i jobb hvertfall til midten av juni, da skal vi ha ferien fom. en mnd før permisjonen starter.. Men vi får se hvordan det går, holder meg i jobb så lenge jeg greier :)

Blir bare litt hardt å stå hele dagen osv.. Men 6 uker er jo ikke så lenge å vente :)

Skrevet

Hei.

Jeg er 22+3 nå og i full jobb. Har vært det hele tiden, selv om kvalmen holdt på å ta knekken på meg en stund. Er i fin-fin form nå og satser på å jobbe til midten av juli, da tar jeg 4 uker ferie før permisjon :)

Skrevet

Jeg er i uke 16/17, avhengig av hvilken termin man regner (og uke 17/18 i bim-uker). Jeg jobber i full stilling, og nå går det kjempefint. Jeg var adskillig mer shaky de første 3-4 ukene, da var jeg i en periode farlig nært å trenge sykmelding, men nå er jeg ikke kvalm mer, og energien har returnert. Jeg merker også at jeg blir fortere sliten, men jeg passer på å legge meg tidlig og spise ofte. Helst tre ganger i løpet av arbeidsdagen.

Skrevet

Hei på dere!

Jeg er bare i min 15. uke, men er i alle fall ifull jobb.

jeg jobber ca 50 timer i uken og har en sønn fra før, så noe som helst annet orker jeg ikke.

Har sett i andre innlegg at noen skriver de er så slitne at de ikke orker noe sosialt i alle fall om de jobber 100%

Sosialt er absolutt langt nede på listen, Jobb og barn, spising og soving er livet mitt.

Jeg er i tillegg kroniker og det i seg selv er tøft når man ikke kan behandle seg.

Helsemessig er jeg egentlig helt avhengig av trening, særlig nå som jeg er gravid og ikke kan bruke noen form for medisiner.

Treningen har nesten vært lagt på hylla så nå får vi se hvor lenge dette holder.

Skrevet

Hei, jobber fullt jeg også, men jeg arbeider nattevaktskift, ei uke på, ei uke fri, så i friuka er jeg litt sosial innimellom. (Dessuten er det greit med ei uke ferie annenhver uke :-) Har tenkt å stå fullt ut hvis dette svangerskapet blir like greit som forrige, da var jeg forresten 50% sjukemeldt da kvalmen var som verst, men etter det var det kjempegreit. Denne gangen har jeg sluppet sjukemelding, (annen type jobb så det går greit å sitte i resepsjon på nattestid og være kvalm) men ikke kvalmen.

Skrevet

Hei, ja godt å høre at det er flere i fullt arbeid her :-)

Jeg jobber fulltid, og er på reise 2-4 døgn så godt som hver uke. Mye jobb og mye stress, men er 100% innstilt på å stå på for fullt fram til permisjon i begynnelsen av september :-D

Skrevet

ja det hadde vært flott hvis vi kan jobbe fram til permisjon alle sammen;) tok 2 uker fri i sommer fordi jeg har aldri fri ellers, tenkte det kunne være deilig med en pause når jeg begynner å bli ganske stor, hehe. større sjangs for å holde ut også da;) det funker i hvertfall kjempebra til nå å jobbe. ;)

Skrevet

Jeg er i uke 19 og jobber 5 og 6 dager i uken.. Har ikke vert hjemme fra jobb 1dag! Ganske stolt. Men det ser ikke så bra ut her hjemme da til tider.. hehe.. ganske lat når jeg kommer hjem.

Skal ha 3 uker ferie i sommer så det blir deilig! Hadde bare 2 uker i fjor.

Så skal jeg bare jobbe 4 uker til, så er det permisjon! jippi!!!!

Skrevet

Hei,

Så bra å høre at dere er i fin form. Jeg er i uke 29 og har ikke vært sykemeldt. Noen ganger går det jo litt opp og ned, men mest synes jeg det er positivt å være i jobb. Ville synes det hadde vært trist om jeg hadde fått noen plager som gjorde det vanskelig å jobbe.

Kjenner meg godt igjen i tidlige kvelder og har ikke så mye overskudd så mange sosiale aktiviteter lenger. Håper å kunne være i jobb hele tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...