Gå til innhold

Legoland med 3 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der de siste årene? Tenkte å reise i sommer med vår gutt på 3,5 år. Passer det for han eller er det meste for litt større barn? Hvor er det best å reise med en på hans alder evnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var der når eldste var nesten 3 år og hun storkoset seg.

 

Masse ¨se på,store fine lekeapparater,aktiviteter vi kunne gjøre sammen(tog,karuseller o.l)

 

Ellers er det jo en stor flott dyrepark ikke langt fra legoland som er verdt et besøk.

 

 

Dyreparken i kristiansand er jo også et supert sted for barn i den alderen

 

 

Skrevet

Da blir det nok Legoland. Har aldri vært der før jeg heller så gleder meg..Takk for svar

Skrevet

Det er en fantastisk opplevelse for både store og små:o)

Dere har mye å glede dere til.

 

Vi skal også dit og vi gleder oss masse,bare satser på godvær.

Skrevet

Vi har og tenkt oss dit. :) Men gruer meg litt til båten, blir så lett sjøsyk. :/

Skrevet

Vi skal også til legoland til sommeren, med en gutt på 3,5 år.. Vi gleder oss alle mann. Skal være i Danmark i en uke - så blir nok flere dager i legoland tenker jeg, slik at vi får med oss alt..

Skrevet

Vi var der i fjor sommer med snuppa, noen mnd før hun fylte tre. Hun hadde det supergøy, og en dag var egentlig litt lite. Hvis vi drar igjen i sommer så blir det to dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...