Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Noen som har vært der de siste årene? Tenkte å reise i sommer med vår gutt på 3,5 år. Passer det for han eller er det meste for litt større barn? Hvor er det best å reise med en på hans alder evnt?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 vi var der når eldste var nesten 3 år og hun storkoset seg. Masse ¨se på,store fine lekeapparater,aktiviteter vi kunne gjøre sammen(tog,karuseller o.l) Ellers er det jo en stor flott dyrepark ikke langt fra legoland som er verdt et besøk. Dyreparken i kristiansand er jo også et supert sted for barn i den alderen
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Da blir det nok Legoland. Har aldri vært der før jeg heller så gleder meg..Takk for svar
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Det er en fantastisk opplevelse for både store og små) Dere har mye å glede dere til. Vi skal også dit og vi gleder oss masse,bare satser på godvær.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Vi har og tenkt oss dit. Men gruer meg litt til båten, blir så lett sjøsyk. :/
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Vi skal også til legoland til sommeren, med en gutt på 3,5 år.. Vi gleder oss alle mann. Skal være i Danmark i en uke - så blir nok flere dager i legoland tenker jeg, slik at vi får med oss alt..
~sjiraff~ Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Vi var der i fjor sommer med snuppa, noen mnd før hun fylte tre. Hun hadde det supergøy, og en dag var egentlig litt lite. Hvis vi drar igjen i sommer så blir det to dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå