Gå til innhold

Hvor finner jeg barnestol og bord til Lillegutt sitt nye rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter inn i helt nytt hus om ikke så lenge ( ca. 1.juni.) og da skal Lillegutt endelig få eget rom,og vi får soverom for oss selv ;-)

Tips til innredning?

Rommet er hvitt ( sånn eggeskall eller hva det heter for noe ? ) og den ene veggen er lyseblå.

Skal ha sprinkelsengen,et bord og to stoler,og noe til å oppbevare lekene hans i.Er kleskap der òg.

Hvor finner jeg slikt bord med 2 stoler?

Hvordan har deres barn det på rommet?

Trenger tips =)

Lillegutt er forresten 13 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips =)

Skrevet

jeg har kjøpt på ikea i helt hvit.. syntes de er kjempefine, og gutten her leker masse på det bordet og styrer rundt med stolene.

Skrevet

Forresten det er GULLIVER bord og stol vi har til tassen også har vi en bokhylle som heter EXPEDIT i hvit. Begge fra IKEA.

Bokhyllen har vi lakt ned. også har han 4 kasser i plast fra ikea i de nederste hyllene og litt store biler og sånn står inni hyllene over plastboksene..

ellers har han hvit seng.og en slik hylle fra SKEIDAR som er på denne linken: denne hylla har han mye småbøker og biler i. han bruker den mye og er å plukker seg leker der hele tiden =) http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&venstreMenyPortlet_actionOverride=%2Fportlets%2FvenstreMeny%2FshowProductGroup&_windowLabel=venstre

Skrevet

Tusen takk for flotte tips alle sammen =)

Ble veldig inspirert,og begynner å se for meg litt hvordan vi vil at rommet til Lillegutt skal se ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...