Gå til innhold

Lurer på ang. eggløsning og "sjansene"?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg spent....!!

Men lurer litt på ang. eggløsning... Dette er første gangen jeg tester med eggløsningstester og prøver "hardt" å bli gravid!

Jeg fikk en datter i 2005 men da ble jeg gravid på første mnd. etter pilleslutt så det var jo full klaff... Denne gangen gikk det ikke fullt så kjapt! Nå er det bare 3. måneder siden jeg sluttet på piller også da, men vi vil jo helst at dette skal skje med en gang!! Jeg har ikke nøye telt eggløsningsdager heller, og har jo nå skjønt at det kun er få dager hver mnd. jeg kan bli gravid!

Denne måneden gikk jeg til innkjøp av eggløsningstester og begynte å teste! Jeg har syklus på ganske nøyaktig 28 dager og 12 dager ute i syklusen begynte jeg å teste. Svak indikat 12. dagen, sterkere 13. dagen, veldig sterkt 14. dagen og litt svakere igjen 15. dagen.

Jeg hadde eggløsningsslim 13. dagen og smerter (eggløsninsgsmerter hvis det finnes?!) 14. dagen.

Vi hadde sex 12. dagen, 14. dagen og 15. dagen (og noen ganger etter det, men det gjelder vel ikke?!)

Hvordan ligger jeg an??!

Har jeg gjort det rett?

Skal man stole blindt på eggløsningstestene som slo ut på at den 14. dagen er mest fruktbar eller er det den dagen med eggløsningsslim?

Når eggløsningstesten slår ut, er det DEN dagen det er eggløsning eller er det dagen etterpå?

Noen som kan dette??!

HVIS jeg er gravid så kan jeg regne fra siste mens 13. april og da har jeg forventet mens - eller positiv graviditetstest 11.mai!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du har truffet el ganske bra synes jeg :) Ang el og slikt så er pernille.info en knakende god side :) Du burde også kikke på denne tråden som tar for seg de ulike spørsmålene :)

http://www.barnimagen.com/forum/thread/137620581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...