carro19 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 hei hei:O) jeg har terminen 15 mai og lurer på om det er flere som nærmer seg den store dagen
*Super*Mamman* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har termin 17 mai, kun 15 dager igjen:) Men håper virkelig ungen kommer litt før, er så gørr lei nå.. Gleder meg sånn til å få tilbake kroppen min:) Dette svangerskapet har vært kjempetungt, så skal bli deilig å være ferdig:) Trodde jeg var i gang i mårrest da.. Hadde masse murringer og vonde kynnere, men det gikk over... Kjedelig da... Hvordan er formen din da?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei carro, Jeg har termin 16 mai ... ) Dette blir veeeldig spennende! Det var godt å gå ut i permisjon sist uke, selvom jeg føler meg i god jobbform ennå! Idag har jeg vasket masse bebistøy -herregud så søt klessnoren er med alle de små klærne ... SMELT! Håper alt står bra til med deg :=) Lykke til, klem DD
Dubros Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Har termin 20. mai, men gjelder det? hehe....Formen er forsåvidt fin, men sover veldig dårlig *(når jeg i det hele tatt sover) og er nå lei!!! Vil ha gutten min på utsiden av magen. Nå må det straks "løpes", skal til jordmor.
pusur26 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Hei carro19. Har termin 16 mai bære 14 daga igjen.Hadde håpa på å føde før termin men vi får bære vent å sjå ka d blir te.Har hatt ett vældi tongt svangerskap denna gongen.
polarn & pyrene Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Har termin 17 mai, men håper han kommer ut snart så jeg kan få feiret litt 17 mai i år ettersom jeg ikke har feiret det på nesten 5 år nå. Gleder og gruer meg til hver dag nå, man vet jo ikke når det setter i gang. Lykke til alle sammen,
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har termin 16.mai, to uker i dag!
isprinsessan Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Termin 19.mai. Er så spennende nå altså, merker jo forandringer i kroppen hver dag! Lykke til alle sammen:-)
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 termin 10.mai så det nærmer seg farlig. 8 dager igjen.. huff men har så mye jeg skulle gjort så håper han faktisk holder seg inne til neste helg jeg da.. men skal bli godt å få han ut, men når han har vært der så lenge kan jeg vente en uke til så jeg blir ferdig med alt jeg har å gjøre neste uke;)
carro19 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2008 hei hei:) formen min er så og si bra.. begynner og veldig lei.. vill ha ut gutten min sliter endel med bekkenplager.. har hatt masse kynnere jeg også, var på sykehuset her om dagen og da hadde jeg 3 cm åpning, så nærmer seg nå) ønsker deg masse lykke til Bruden07er-FØDEKLAR!!
endagimai HØYGRAVID Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Har termin 15 mai =) "bare" 13 dager igjen.. Begynner å bli veldig nysgjerrig på hun som ligger i magen min og håper det ikke blir lenge til jeg ser henne=)
Stoltmai mamma:) Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 termin 13 mai her Har et lite håp om at ho kommer før, begynte med modningsakupunktur i dag, har masse mensmurriger både i ryggen og magen, hatt det en stund, så håper d kan ta seg opp, livmorhalsen var helt avflatet, så har et lite håp skal bli deilig å bli ferdig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå