Gå til innhold

Helt i sjokk jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over noe på youtube som satte meg helt ut. Jeg har aldri sett noe særlig inne på youtube fordi slik ikke interesserer meg, men fikk en link av ei venninne til en søt video. Så får jeg se på høyre side noen andre klipp og titter - OG FÅR SJOKK! Jeg er jammen naiv altså. Hadde aldri trodd at mennesker kan tenke så kort når det gjelder publisering av barna sine.

To forskjellige familier som kjemper mot barnevernet hadde lagt ut videoer og bilder av barna. Barnas ansikter, stemmer og private opplysninger ligger ute. Barnas skrik og kamp for å ikke bli tatt vekk fra mamma, helt utilslørt. Klart barn vil skrike og sette seg i motverge, barn er lojale uansett mot foreldrene sine. Det kan jo umulig styrke saken til foreldrene ved at de ikke viser mer diskresjon enn dette. Drapstrusler og konspirasjonsteorier om barnevernet som pedofile og menneskehandlere florerte. Blir helt matt jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig hva folk legger ut.. :(

Skrevet

Det lå et innlegg om dette på kranglesiden her om dagen, med link til youtubvideoene.. Det var helt jævlig.. Angrer så veldig på at jeg gikk inn på dem:( Syns det var så fælt at jeg fikk modde til å slette innlegget..

Jeg vet ikke hvem som er galest her jeg, barnevernet eller foreldrene. Uansett syns jeg det er hårreisende at noe sånt ligger på Youtube...

Skrevet

Det var jeg som la ut den linken på krangle.

Og for å være helt ærlig, synes jeg det er supert at foreldrene legger ut disse videoene. Så får verden se hvor gale de er, og barna hjelp til å komme seg vekk derfra.

Skrevet

Det er jeg ikke enig i, det var ikke lett å forstå hvem som var kilden til problemene utifra den videoen der.

Skrevet

Jeg synes kanskje ikke det er så dumt jeg.

For barnas del, jo kanskje... Men barn er lojale, dønn lojale, også ovenfor sviktende omsorgspersoner og til og med de som virkelig er slemme med dem.

Kanskje greit for ettertiden?

Evt så kan du jo kikke her om du lurer på noe mer i forbindelse med opptil flere av de norske sakene på Youtube. (ikke noe fælt, bare viser hvor sprøyte gal man kan bli og hvordan man kan påvirke andre mennesker rundt seg med det når man er uvenn med hele jævla verden på en gang)

www.kristin-brattaas.info

Skrevet

Da burde du gå inn på hjemmesiden hennes, og de andre videoene, der du tydelig bla. ser sprøytestikk-merker på armene hennes.

Skrevet

Jeg blir så lei meg når man legger ut slike videoer. De som legger de ut gjør det med hensikt av å vise hvor feil barnevernet tar, hvor unødvendig barnevernet er osv. Men det som vi andre ser er nettopp en god grunn til at barna blir tatt med. Barnevernet går ikke bare inn å tar unger ut av et hjem de har det godt i! Selvfølgelig blir noen misfornøyde, men man gjør det for å hjelpe BARNA!

Skrevet

Jeg har hatt en god del med barnevernet å gjøre - ja nå tror dere kanskje at det er fordi jeg har problemer i forhold til mine barn da, men sånn er det ikke.

Foreldrene mine og to andre nære familiemedlemmer har hatt og har fosterbarn. Jeg har sett mange sider og opplevd mange skjebner pga dette. Som oftest opplever jeg at desverre kommer barnevernet inn i tide for sent, ikke at de tar fra foreldre omsorgen uten skjellig grunn.

Skrevet

Jeg har opplevd at bv ikke har gått inn da de burde, og gått inn der det ikke var nødvendig.

Det at denne dama har merker etter sprøytestikk på armen, behøver jo ikke bety at de bruker noe nå.

Men hun har nok ikke styrket saken sin med å legge alt dette ut på nett

Skrevet

Nei, hun kan være ren som pokker nå, og noe annet har jeg heller ikke sagt. Men på tidspunktet hun herjet som verst på youtube, var hun nok ikke det.

Og det var jo da barnet ble tatt fra henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...