Gå til innhold

Hva skal jeg ha i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint vær og sol, hadde tenkt å bryke dyne. Hva skal han ha på seg da? Ligge rett på madrassen? Noe over dyna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi har på seg body, genser og bukse + en liten strikket jakke. Så ligger hun på et lammeskinn og har dyne over seg. Virker som at det ble akuratt passe for henne.

Skrevet

Her har hun på seg body og bukse, og en bomullslue, helseteppe og dyne. Virker passende her. Men da er det 15-20 grader og sol ute...

Men har med jakke i stellebagen i tilfelle det blir kaldt.

Skrevet

15-20 grader har hun på seg body og bukse og en tynn lue, dyne + evt helseteppe. Har med trekket til bagen om det blåser.. Skal sies at hun blir veldig fort klam, så jeg sjekket ned i nakken ofte..

Skrevet

Hvor er dere bor som har 15-20 grader da?? Blir helt misunnelig jeg..

Skrevet

Nå som det er vårlig og relativt varmt ute:

Body, strømpebukse, fleecedress, ullsokker, strikkavotter og tynn lue. Han ligger på lammeskinn i vogna med vogntrekket over. Han er god og varm! Du må bare prøve deg frem, alle unger er forskjellig!!

Skrevet

Var på tur i byen idag i ca 15 grader. Hadde på han sparkebukse, body, sokker, lue, jakke og lå under dynen. Sann tynn pyntedyne- og trekket til vognen over. Han var akkurat passe varm, men er en varm liten gutt så andre hadde kansje frøset ihel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...