Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 er 7 + 4 og spiren var bare 4,1 mm enda?! Så hjerteslag og alt så normalt ut ellers sa legen...men sa det var vanlig at embryoet var rundt 13 mm i uke 7...noen som har hatt så lite foster i uke 7? Legen sa fosåvidt også at det var lett å måle feil og at jeg kanskje ikke var så langt på vei som jeg trodde, men likevell. kanskje jeg får et minibarn??
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg tror du skal ta det helt med ro. Foster vokser individuelt de som oss, noen blir 160 cm høye, andre 180 cm høye... Noen vokser fort, andre mer sakte. Som legen sa var det lett å måle feil, og hvis du er 6 uker på vei, og ikke 7, så er ikke 4 mm så lite... Du trenger nok ikke å bekymre deg. Klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå