Gå til innhold

Hmm...var på ul i dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 7 + 4 og spiren var bare 4,1 mm enda?! Så hjerteslag og alt så normalt ut ellers sa legen...men sa det var vanlig at embryoet var rundt 13 mm i uke 7...noen som har hatt så lite foster i uke 7? Legen sa fosåvidt også at det var lett å måle feil og at jeg kanskje ikke var så langt på vei som jeg trodde, men likevell. kanskje jeg får et minibarn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du skal ta det helt med ro. Foster vokser individuelt de som oss, noen blir 160 cm høye, andre 180 cm høye... Noen vokser fort, andre mer sakte. Som legen sa var det lett å måle feil, og hvis du er 6 uker på vei, og ikke 7, så er ikke 4 mm så lite...

 

Du trenger nok ikke å bekymre deg. Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...