Gå til innhold

drømmer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vær eneste natt nå i en lang tid så har jeg drømt om min eks..eller kan vel ikke kalle det eks en gang, vi var sammen på barneskolen..eh..har ikke sett eller pratet med han på ihvertfall 4 år nå, men allikevell så drømmer jeg om han...begynte å drømme om han etter at jeg ble gravid. er ganske fine drømmer, vi har det så fint sammen osv..når jeg våkner så føler jeg meg nesten utro..hehe..jeg og samboeren min har verdens beste forhold, så det kan jo ikke være noe der at jeg savner noe..blir nesten sprø. men heldigvis så er det bare en drøm..flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visst mange gravide som har det sånn. Vet om flere som drømmer om forskjellige menn hver natt. Selv har jeg nesten bare fæle drømmer. Drømmer ofte at samboeren min går i fra meg og at han ikke er glad i meg lenger. Så langt fra realiteten er det nesten umulig å komme.. Han sier at han synes jeg er penere, søtere og finere nå enn noen gang før og han føler seg stadig som nyforelsket =)

Disse drømmene har ingenting med savn å gjrøe. Det er hormonene som spiller oss noen puss. Selv skulle jeg ønske at det kunne komme noen litt koseligere drømmer snart. Nesten så jeg lengter etter å drømme om andre menn =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg er ei av de som drømmer at jeg er med andre menn. Har vill og heftig sex rett som det er i drømmene mine jeg. Det rare er at det stort sett er med mannfolk som jeg ikke liker i det hele tatt!!!! Eller så er det noen jeg ikke vet hvem er i virkeligheten.

Mannen min bare gliser av de han heldigvis.

 

I begynnelsen hadde jeg noen drømmer hvor jeg glemte ungen min osv, men de gikk heldigvis over. Har vel hatt 2 mareritt om min mann, men har heldigvis vært skånet for slike drømmer også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drømmer om eksen min stadig vekk,litt vemodig....vi hadde det kjempe fint den gangen ,men det er jo7 år siden.har et helt herlig liv nå så ikke noe jeg savner. men må si jeg koser meg litt med hyggelige minner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...