Lille`mor & lillebøll Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Etter og vært syk og totalt utslitt etter fødslen. Livmorbetennelse,lavt jernlager osv...lista er lang... Så smalt det..Lillegutt ble innlagt på sykehus pga nyrebekkenbetennelse i 3 døgn med antibiotika og en utslitt mamma!! Måtte selv bare krype til korset og fortelle legen at jeg var utbrent etter alt som har skjedd. Så nå er bestemor ``trillepike`` og samboer har tatt seg i nakken for og hjelpe meg best muligt...Her om dagen kom han hjem med 2 gave kort på full ansiktsbehandling m/ masassje og full aromaterapi pakke + en hårklipp!! Føler meg så heldig akkurat nå!!!:=) Jeg trenger hvile etter 3 hektiske mnd`er med en nyfødt kolikk gutt som krever mye og at han ikke er frisk... Har aldri hatt mulighet selv til og være syk så nå sa kroppen stopp. Dere som har det på samme måte...!!Skaff hjelp!!Ikke tro dere er verdens mestere....Deres barn trenger en mamma som er frisk og uthvilt:=)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det har du fortjent!! Håper du får slappet av litt mer og får litt overskudd :-). Nyyyyt ansiktsbehandling og massasje ... klem,
Legekjærringa Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 hørtes utrolig deilig ut.....alt sammen med fikk spesielt lyst på sånn spa greier....hm....noe å tenke på ja...... kose deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå