Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er på utkikk etter utstyr til sommeren. Kva slags redningsvester er det verdt å ta ein kikk på? Jente, eit år i sommer og 7-8-9kg? Evt, kva for vester er anbefalt av forsikringsselskaper eller "båtlivets trygg trafikk" ;-)

Så har me fått nokre skinntøfler, rosa med prinsesse på. Desse var så søte og no vil me gjerne ha nye i større størrelse. Dei heiter robeez. Er det nokon som veit om ein nettside som har desse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen båtfolk her?

Dei tøflene kan ha vert fra nettbutikken til ei som holder til her inne, trur eg.... Det er mjuke tøfler uten såle.

=)

Skrevet

Du finner massevis av Robeez-tøfler på Ebay. :)

Skrevet

Det er forresten test av redningsvester i det nyeste nr av Foreldre & barn, tror jeg. :)

Skrevet

Bare reagerte på vekta... Husk at redningsvesten skal holde en unge med våte klær flytende. Ettåringen min er 10 kilo, pluss klær og bleie full av vann blir fort 12-15 kilo. Greit å ikke kjøpe de akkurat passe (selvfølgelig innenfor riktig vektklasse). TV2 hjelper deg testet redningsvester for litt siden, sjekk om du finner noe der.

Skrevet

Er den pålitelig den testen på Tv2? Eg skal sjekke den ut. Foreldre og barn har eg ikkje tilgjengelig, har dei internettside?

Ho er lita, eg rekner med at ho er ca 9 kg til sommeren, så eg må ha vest fra 10kg + da?

Skrevet

Husk at du IKKE må ha bleie på barnet i båt med redningsvest på. Bleien blir utrolig tung og sørger for feil tyngdepunkt på barnet, dermed vil ikke vesten ha sin tiltenkte funksjon.

Svømmebleie kan du bruke, men da må du huske på at der vil tisset komme gjennom men den vil holde på avføringen..

Her har du link til den siste testen av redningsvester til barn :-)

http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/article1785746.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...