Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 inneholder barnesete, barneseng og barnevogn... lurer på om de vognene er noe tess, eller om man bør ta med seg vogn for sikkerhets skyld?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 What? hvor fant du det? Har jeg ikke hørt om.... Men hadde jo vært kanon da, spes med tanke på bilsetet!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Vet ikke hvor han fant det, men han ene vi drar med hadde bestilt det for oss. Rundt 500,- lå det på. Han fant det sikkert på hotell-websiden.
Mamma'n til Mia Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 VI har bestilt "barnepakke" på Mallorca med Ving. Det er Sunwing Resort og de har det samme på alle sine steder. Der har de noe som heter Happy baby. Det er leielighet på bakkeplan som er inngjerdet. I tillegg er det barneseng, barnestol, vippestol, trille og litt annet utstyr man trenger til baby. Dersom du ikke får Happy baby leilighet, kan du bestille barnepakke. Koster ikke mye, men har trille, seng og stol. Denne pakken inkluderer ikke barnesete til bil. Men vi bestilte bil også, tre dager for 825,-. Da kunne de inkludere to barneseter, som vi trenger. Det ordner seg! Og ikke koster det skjorta heller!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Noen som vet hvordan vognene der er? Om de går an å legge ned etc?
Mamma'n til Mia Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Ang vognene er det bare triller og de kan variere i form, fasong og kvalitet. Jeg ble anbefalt å ta med egen vogn dersom det er viktig at babyen ligger helt flatt når han skal sove. Vi tar med tvillingvognen, da har vi plass til begge to og en trille i tillegg.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Oki:) Nei, han er 20 mnd når vi er der, så han må ikke ligge helt flatt, men greit å få ryggen litt bakover når han sovner. Og så bør han jo ha skygge over seg, er det det på dem f.eks? Mulig vi bør ta med vogn i tilegg da... Er så i tvil.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Finner ingenting slikt på apollo sine sider! *furter*=(
Mamma'n til Mia Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Jeg tror du kan få det hvis du reiser på et sted som har Apollo Club. Jeg trodde først det var Apollo Family som var best egnet, men det var det altså ikke. Ellers vil jeg anbefale Sunwing Resort, men du har vel alt bestilt?
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 De skal visst være helt forjævlige =( En enkel trille som ikke kan legges ned, umulig å trille osv... det jeg har hørt ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå