Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 fredagsvasken MÅ taes nå!!! hjelp meg jenter... kommer meg virkelig ikke opp altså...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Kom DEG UT I SOLEN!!!!!!!!!!!! =P *sparker bak*
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Skulle startet jeg og.. Bare fått ryddet litt.., men mini er satt igang med støvsugeren nå da.. hehehe.. Han elsker og støvsuge... ;o Men skal jobbe 11 timer i natt så må nok få letta på liket snart ja.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå