Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hei,jenter!Jeg vil jobbe 80% (4 dager i uka) etter permisjon.Det betyr at jeg må skrive sønad til arbeidsgiveren om utvidet perm. 20%.Kan noen hjelpe meg?Jeg var aldri flink til dette.Er det noen her som kan skrive noe sånt?
hamsterpia Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Har de ikke sånne permisjonssøknader på jobben din da. Som det er bare å fylle ut?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Det du skal søke om er redusert arbeidstid. Etter loven har du krav på 100% utvidet permisjon, men ikke krav på redusert stilling. Det skal likevel mye til for at arbeidsgiver kan nekte, men det er en viss mulighet bare så du er klar over det:) Du kan vel bare skrive i søknaden at jeg søker redusert arbeidstid pga omsorg for barn født xx.xx.xx. Jeg ønsker 20% reduksjon av stilling, og vil gjennomføre dette ved å arbeide 4 dager pr uke. Jeg søker arbeidstiden redusert for en periode på x år.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Takk for hjelpen,jeg er ikke norsk,derfor det litt vanskelig for meg å skrive søknader osv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå