Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jenter!Jeg vil jobbe 80% (4 dager i uka) etter permisjon.Det betyr at jeg må skrive sønad til arbeidsgiveren om utvidet perm. 20%.Kan noen hjelpe meg?Jeg var aldri flink til dette.Er det noen her som kan skrive noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke sånne permisjonssøknader på jobben din da. Som det er bare å fylle ut?

Skrevet

Det du skal søke om er redusert arbeidstid. Etter loven har du krav på 100% utvidet permisjon, men ikke krav på redusert stilling. Det skal likevel mye til for at arbeidsgiver kan nekte, men det er en viss mulighet bare så du er klar over det:)

 

Du kan vel bare skrive i søknaden at

jeg søker redusert arbeidstid pga omsorg for barn født xx.xx.xx. Jeg ønsker 20% reduksjon av stilling, og vil gjennomføre dette ved å arbeide 4 dager pr uke. Jeg søker arbeidstiden redusert for en periode på x år.

 

 

Skrevet

Nei,det har di ikke... :(

Skrevet

Takk for hjelpen,jeg er ikke norsk,derfor det litt vanskelig for meg å skrive søknader osv :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...