Daisy :) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Klage innlegg fra meg............Ja spydde første gang i uke 5 og har forsatt til uke 13, spy og spy, har lagt rett ut. Så økte formen på i uke 14 og vi bestemte osss for å gå ut å spise pizza, herlig å se litt folk og komme seg ut. Jo et par timer etter pizza mat, begynte jeg å spy, å ja jeg sluttet ikke på over et døgn, kastet opp bare jeg snudde meg i senga, mannen kjørte meg til legevakta, å jo da jeg var blitt matforgiftet !!!!!! Er det mulig???? Så nå etter å ha tilbrakt noen ekstra døgn over bøttet, er jeg igjen oppe, så bare slik på toppen av det hele har jeg fått halsbetennelse. Nå er det min tur til å være frisk!!!!!! Har jo ike noe mage å joggebuksa henger å slenger, jeg vil bli tjukk å feit kose meg med mat, mage og de andre barna mine!!!!!
kattungen Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Må le, skikkelig tragisk. Har hatt litt liknende greie. Er i ke 19 og kaster fortsatt opp, gått ned flere kilo, uff. Har i tilegg hatt 2 omgangssyker og 2X med feber og forkjølelse siden jeg ble gravid. Og nå begynte jeg å føle meg grei (kaster bare opp om mrg), så får jeg feber igjen og bihulebetennelse (har aldri hatt det før). Er det ikke typisk! Har sikkert noe med at 1-åringen begynte i barnehagen likt med at jeg ble gravid, også blir jeg smittet hele tiden. Så da har jeg sykt barn hjemme også....herregud, jeg gir opp. Skikkelig uheldig at når du endelig klarte å krabbe ut døra, så blir du matforgiftet. Stakkas liten. Håper når dette er over, at vi kan bli friske begge to og nyte graviditeten! God bedring!
Daisy :) Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2008 Ja håper det snur fr deg også..............God bedring !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå