05prinsesse+des08baby:) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Har lovet mann og barn vafler i dag..Hehe...
Edelweis Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 3 egg 3 ss sukker 1 ts vaniljesukker 1 liter melk mel til passe tykkelse. 50g smeltet margarin vil du ha en med litt mer smak i, så synes vi det er godt med moste bananer oppi røra også=)
-sga- Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 anbefaler også litt grovt mel oppi ) Vafflene blir enda saftigere - og litt sunnere. Jeg bruker minst 1/3 grovt mel. Noen ganger også mere. Både i vaffler, pannekaker og pizza.
simba>>>3gutter Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Her er hva jeg pleier å ha i. Jeg har oppi på slump så jeg har ikke noen mål på annet ann at jeg bruker to egg. 2 egg melk varmt vann eller farris( lært av min tante som er baker) vaniljesukker bakepulver veldig lite sukker hvettemel havregryn smeltet smør og bitelite grovmel gjerne rugeller noe annet. Ellers er det bare fantasien som hindrer hva man kan ha oppi vaffelrøre, litt appelsinjuice eller sitron gjør at vaflene ikke blir så mektige. " bruk det man har i skapet"
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Hvis du går inn på www.detsoteliv.no finner du masse flotte oppskrifter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå