Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er 6 uker og er snørrete,tips? takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min på 8mnd er også forkjøla og veldig snørrete.. Har ikke så mange tips, annet og spurte litt mm i nesa hvis du ammer.

Tror det er vanlig og være litt snørrete på denne tiden. Men er så fælt når disse små blir syke

Skrevet

Har du sånn snørrsuger? Hvis ikke anbefaler jeg deg å løpe på apoteket og kjøpe en. Det hjelper den lille kjempemye når h*n skal ligge og sove. Er det noe jeg anbefaler alle vordende/nybakte mødre, så er det en snørrsuger...

Skrevet

Saltvann og snørrsuger=)

Skrevet

du kan også bruke rhinox nesedråper om de er riktig ille. de kan brukes fra nyfødt.

Skrevet

Tuppa mi på 3 mnd har vært skikkelig forkjølet nå i flere dager. Så her har det gått i saltvann, noe nesespray og å suge ut snørr. Små babyer kan også bli forkjølet, sørg får å holde nesen så åpen som mulig, bygg opp sengen om natten så h*n ikke ligger helt flatt, de blir ikke så tette da. Å dra til legen om du er usikker, det er som regel bare virus å ikke noe å gjøre med men de vil gjerne se på de små når de er forkjølet så de til meg.

Skrevet

Jonas har mer eller mindre hatt snørr i nesen siden fødselen, men helsesøster sa at så lenge det ikke plaget han var det ikke noe vits i å gjøre noe. Har sugd ut det jeg får til med nesesug, og tørket resten. Ellers har det ikke plaget han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...