mamma love Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 min er 6 uker og er snørrete,tips? takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 gutten min på 8mnd er også forkjøla og veldig snørrete.. Har ikke så mange tips, annet og spurte litt mm i nesa hvis du ammer. Tror det er vanlig og være litt snørrete på denne tiden. Men er så fælt når disse små blir syke
hamsterpia Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Har du sånn snørrsuger? Hvis ikke anbefaler jeg deg å løpe på apoteket og kjøpe en. Det hjelper den lille kjempemye når h*n skal ligge og sove. Er det noe jeg anbefaler alle vordende/nybakte mødre, så er det en snørrsuger...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 du kan også bruke rhinox nesedråper om de er riktig ille. de kan brukes fra nyfødt.
allis. Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Tuppa mi på 3 mnd har vært skikkelig forkjølet nå i flere dager. Så her har det gått i saltvann, noe nesespray og å suge ut snørr. Små babyer kan også bli forkjølet, sørg får å holde nesen så åpen som mulig, bygg opp sengen om natten så h*n ikke ligger helt flatt, de blir ikke så tette da. Å dra til legen om du er usikker, det er som regel bare virus å ikke noe å gjøre med men de vil gjerne se på de små når de er forkjølet så de til meg.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Jonas har mer eller mindre hatt snørr i nesen siden fødselen, men helsesøster sa at så lenge det ikke plaget han var det ikke noe vits i å gjøre noe. Har sugd ut det jeg får til med nesesug, og tørket resten. Ellers har det ikke plaget han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå