2 søte prinsesser Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Fått tilbud om å kjøpe et gravid belte men brukte ikke det sist og mener å ha lest at det ikke er nødvendig, kun for evt. komfor.
lene p Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 jeg skal kjøpe meg til uka.det står mange steder at det er lurt å bruke helt fra start.
Myra Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Brukte det ikke sist og tror ikke jeg skal nå heller. Leste om det på tryggtrafikk.no og føler ikke noe behov, så lenge jeg klarer meg med vanlig belte.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har kjøpt det, men ikke begynt å bruke det enda. Er 5+4 nå, og tenker å begynne med det mellom uke 6-8... Jeg vil bruke det selv om trygg trafikk sier at det har liten effekt. Som noen over her sier, så tar ikke jeg heller noen sjangser. Min logikk sier også at det er vanskelig for trygg trafikk å teste hvordan dette påvirker fosteret, de kan jo ikke bruke mennesker som forsøkskaniner når de tester ut produkter. Desuten så har BeSafe patent på dette produktet, slik at trygg trafikk ikke har anledning til å produsere og selge et likt produkt. Kan jo fort hende at de ikke anbefaler det så innmari ettersom de selv ikke kan tjene penger på produktet... Oj ble langt dette, men det er mine tanker i alle fall
Mummimamma;-) Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Brukte det i mitt første svangerskap, men synes det er utrolig upraktisk å skulle flytte det mellom fire bilseter. Dessuten ikke særlig kjekt når man har på skjørt. Leste nylig at det ikke hadde noe for seg, så denne gangen dropper jeg det med god samvittighet.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Vi kræsjet faktisk bilen forrige gang jeg var gravid, 15 uker på vei da.. Utrooolig glad jeg hadde gravid beltet på meg.. Ble påkjørt av en annen bil så var heldigvis ikke vår feil da. Kjente ingenting i magen eller noe, og det var en real bråstopp for å si det slik. Tror faktisk beltet hjalp veldig mye da. Så ja, jeg skal i alle fall bruke det denne gangen også! Man vet aldri. Det kan ikke skade å bruke det i alle fall!
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Fikk beskjed av forhandler at så lenge man har en mage tidlig(ikke lenge siden jeg fødte så trenger jeg ikke bruke det hvis jeg klarer å ha beltet "under" magen av seg selv....så brukte det ikke sist og ikke nå pga det han sa. Beltet satt nå som støpt under den oppblåste magen fra første stund....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå