Christoffer i magen Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Synes de var nydelige begge to jeg da. Men må innrømme at jeg liker Isabel litt ekstra for min datter heter det samme men staves Isabelle.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 TUNGE og VANSKELIGE navn.. Helt vilt,hvorfor må du ha dobbeltnavn? Og om du først må,hvorfor ikke velge noe som flyter litt lettere? Sandra er fint for seg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Kan dere ikke svare på spørsmålet hennes eller så la være svare i det hele tatt? Jeg synes Sandra Isabel var finest:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Ikke alle som liker navn som "Karen" og Marie" da vet du, kjerring! Blir overraska over at folk gidder å svare så teit! Hun spurte ikke OM dere likte navna, men om hvem som var finest..!! Jeg stemmer for Iselin Amalie, nydelig!;-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Sandra Isabel. Elsker navnet Isabel...
kajak&Daniel Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Jeg syns navnene Iselin og Amalie er finere navn i seg selv, men når man setter de sammen, så syns jeg at Sandra Isabel flyter lettere, og høres finere ut:-) Iselin Amalie har seks stavelser, mens Sandra Isabel bare har fem, og er altså lettere å si.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Begge deler høres komisk ut. Men skal du velge en av delene får det bli det første. Sandra er et forferdelig harry navn. Hvis du vurderer å droppe dobbeltnavnet, synes jeg Iselin er finest.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Hvorfor er Sandra harry? Kjenner du noen som heter det siden du syns det?
Malin&TE Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Syntes det var kjempe fine navn Å de er verken tunge eller vanskelige Hm, klarer heller ikke bestemme meg om hvilket av dem som er finest.. Heller kanskje litt mot Sandra Isabel
maria isabell Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 sandra isabel..der får du 5 stavelser og isabel er nydelig...sandra er ok....sandra isabel er veldig lett å si i forhold til det andre...ellers vil eg advare litt mot dobbelt navn,min datter har 2 navn med 6 atavelser..hun skal bruke begge navna,men alle kaller hun bare 1 navnet...trist...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Vet om mange barn som heter Sandra. Og de har uten unntak veldig "trashy" foreldre.. Kan gå bra med ungene for det, men når man spør får man svar..
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 En smule pompøse navnekombinasjoner..synest du skal gå for berre Amalie. Men mellom desse to må det bli Iselin Amalie, både Sandra og Isabel er mindre heldige navn.
Delirium Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Hadde vel kutta både Iselin og Sandra.. Amalie Isabel
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 Jeg liker ikke doble navn av denne typen, og er enig med dem som sier det høres konstruert og pompøst ut. Sorry, jeg vet det ikke er det du spør om, men jeg må bare si det likevel Jeg liker alle navnene hver for seg (kanskje ikke helt frelst på navnet Sandra), de er kjempefine. Jeg syns egentlig ikke man kan "forvente" at begge navnene blir brukt i hverdagssammenheng, så jeg ville tatt det med i betraktningen også - at mest sannsynlig vil kun det første navnet bli brukt til vanlig..
najs Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 Jeg elsker virkelig Iselin og Isabel er helt nydelig. Sandra synes jeg er pent men har dessverre ikke sansen for Amalie så derfor blir det vrient. Blir det ikke litt tungt å si så "heavy" navn på rad? Jeg ville valgt ut min aller favoritt og hvis du vil ha to så hatt ette lettere. Jeg har selv to type sånne men orker faktisk ikke å bruke begge selv om jeg liker de og får masse komplimanger for de;-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #19 Skrevet 2. mai 2008 liker ikke isabel eller sandra så må bli det første.. Amalie er nydelig.. synes amalie iselin er finere..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #20 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har ei datter som heter Sandra Marie..ikke koslig å høre folk som sier at Sandra er ett stygt navn og har foreldre som er trashy..men men..nå har vi en sønn som heter Isak;)og bare Isak
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 Jeg liker heller ikke dobbeltnavn, men hvis jeg måtte velge tror jeg Sandra Isabel. Rett og slett fordi det låter bedre. Iselin Amalie blir altfor tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå